derma masuk poket sendiri bukti Najib tak percaya orang Umno...baru pandan muka lu macai...kah kah kah






Derma RM2.6 bilion bagi dana politik yang masuk terus ke dalam akaun Datuk Seri Najib Razak menunjukkan beliau tidak percaya kepada mana-mana orang lain dalam Umno,.

Anggota akar umbi Umno sepatutnya bimbang apabila wang untuk parti mereka itu yang dimasukkan terus ke dalam akaun peribadi perdana menteri.

Dengan meletakkan wang itu ke dalam akaunnya, beliau sebenarnya tidak mempercayai mana-mana orang lain. Sebab itu dia terpaksa guna akaun sendiri.

Anggota Umno akar umbi patut risau wang itu didepositkan ke dalam akaun presiden mereka,

Oleh kerana  itu kita   menuntut BNM menjelaskan jika urus niaga wang ke dalam akaun Najib itu mematuhi undang-undang berkaitan pergerakan wang yang diragui.

Undang-undang yang dimaksudkan ialah Akta Pencegahan Pengubahan Wang Haram dan Pencegahan Pembiayaan Keganasan 2001 dan Akta Perkhidmatan Kewangan 2013.

Kita  turut mendesak BNM menjelaskan status pergerakan wang itu dan jumlah urusniaga serta sumber wang tersebut.

Mekanisme anti penggubahan wang haram BNM pasti akan memberikan amaran jika wang dalam jumlah yang begitu besar didepositkan ke dalam mana-mana akaun dalam Malaysia.







##



ni seekor lagi tak habis habis  mengampu...lu tak tau yang lu semua kena tipu....duit derma tu duit rasuah atau duit  yang di rompak dari rakyat....sandiwara ni dah nampak jelas...kepala penyamun tak mampu nak percaya orang orangnya...pun ada macai bodoh yang masih sanggup di perbodohkan...akta perintahan am kerja gomen dan akta SPRM pun ada menyatakan derma adalah suapan...


ha ha ha...mana mau lari lu najib....lu kantai...##tangkap najib dengan barua baruanya sekali...ha ha ha

duit itu untuk rosmah laki bini ,anak beranak  belanja sakan,beli hartanah  berkaliganda mahal serta buat  filem lucah di new york ...pahamm






About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI