bongkar kejahatan najib kaitkan derma haram editor Sarawak Report minta di ekstradisi ke malaysia atas tuduhan berkaitan dengan aktiviti memudaratkan demokrasi berparlimen....macam haram....!!!





Kes untuk mengekstradisi pengasas dan editor Sarawak Report Clare Rewcastle Brown ke Malaysia akan dibawa ke mahkamah United Kingdom, kata Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Noor Rashid Ibrahim.

"Ada proses yang perlu dilalui dan kita akan bentangkan fakta kes kita di mahkamah mereka," katanya di Bukit Aman kelmarin.

"Bagaimanapun jika kes ditolak mahkamah, kita akan menghormati keputusan mereka," katanya.

 Sebelum ini, polis memperoleh waran tangkap bagi Rewcastle Brown dari Mahkamah Kuala Lumpur.

Waran itu adalah untuk kesalahan di bawah Seksyen 124B dan 124I Kanun Keseksaan berkaitan dengan aktiviti memudaratkan demokrasi berparlimen.

Noor Rashid bercakap kepada pemberita selepas mengiringi Timbalan Menteri Dalam Negeri I, Datuk Nur Jazlan Mohamed, dan Timbalan Menteri Dalam Negeri II, Masir Anak Kujat, membuat lawatan kerja di Ibu Pejabat Polis. –


Bernama,






##



lawak antarabangsa  barua barua najib....dedah salahlaku najib di kira memudaratkan    demokrasi berparlimen...ini apa kes bro..

terang terang salahguna kuasa...rompak  dan seleweng  duit rakyat di kira memudaratkan demokrasi berparlimen...

tak pernah dengar tuduhan ini...tak de kaitan lansung...macam pencuri VVIP rembat duit rakyat...rakyat  yang lapor kena dakwa untuk tutup mulut dari membicarakan salah laku  bapak anjing 1 malaysia...


About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI