kurang ajar punya din ayam...serupa dengan bapak mertua yang tolol...sokong tak bermakna mencampuri urusan parti....lagi pun PAS bukan lagi dalam semangat PR.....!!!!



din ayam....bapak mertua tolol  borek...menantu bengap  rintik...

Ahli Jawatankuasa PAS Zaharudin Mohamad (din ayam ) menyifatkan Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli sebagai kurang ajar kerana mencampuri urusan dalaman parti Islam itu.

Menantu kepada Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang itu marah kerana Rafizi menyokong Gerakan Harapan Baru (GHB) walaupun majoritinya masih ahli parti Islam itu.

"Rafizi jangan campur urusan PAS. Nampak Rafizi ni gelojoh seperti orang terkencing sebelum sampai tandas,” katanya.

“Selagi Gerakan Harapan Baru belum keluar PAS dan belum bercerai rasmi, maka kenyataan Rafizi saya anggap campur tangan dan kurang ajar," kata Zaharudin.

Menantu kepada Hadi itu juga merupakan ketua unit hal ehwal agama Kumpulan Perangsang Selangor, sebuah syarikat kerajaan negeri.

Menurutnya, jika GHB sedang tarik ahli PKR menyertainya, tiada masalah untuk Rafizi membuat kenyataan terbuka seperti itu.

"Tetapi sekarang GHB sedang giat tarik ahli PAS menyertainya bukan PKR atau Umno," kata Zaharudin melalui Facebook beliau.

Beliau mengulas kenyataan Rafizi yang menyokong GHB dan akan menyertai jelajah seluruh negara.

Zaharudin juga cuba memecahkan PKR dengan berkata pandangan Rafizi itu berbeza dengan pandangan timbalan presiden PKR yang juga Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali.

"Berdasarkan Kajang Move, saya tidak nampak ini keputusan PKR atau Rafizi sendiri kerana itu adalah game kumpulan Rafizi yang di’mastermind’kan dan diwarnai Rahim Ghouse, seorang tegar IRC.

"Sebab itu kenyataan mereka sering tidak sehaluan dengan Azmin dan lain-lain," tulis Zaharudin.

Selepas ini, katanya, beliau akan mengulas beberapa isu lagi berkenaan grand design IRC dan modus operandi mereka.

IRC adalah merujuk kepada kumpulan Islamic Representative Council (IRC) yang ditubuhkan di United Kingdom oleh pelajar Malaysia di sana yang berbeza pandangan dengan PAS.

Ia dilabelkan sebagai kumpulan yang cuba memasuki PAS dan lain-lain pertubuhan politik termasuk Umno dan menguasainya dari dalam.

Teori ini menjadi pegangan sesetengah pihak sehingga ketengangan sentiasa berlaku dalam parti itu apabila wujudnya 'siege mentaliti' seolah-olah kumpulan Islam lain cuba menguasai PAS di kalangan mereka.

Menjelang pemilihan lalu, ramai pemimpin PAS dilabelkan sebagai 'orang IRC' dan meminta perwakilan 'menghalau' mereka termasuklah Dr Dzulkefly Ahmad, Dr Mohd Hatta Ramli dan ramai lagi pemimpin kumpulan progresif.

"Saya sedang cari kenyataan rasmi Hasanudin (timbalan presiden Ikram) atas nama Ikram yang senada dengan Rafizi," kata Zaharudin lagi cuba mengaitkan Rafizi dan Rahim sebagai kader IRC untuk menghancurkan PAS.

Ikram adalah kesinambungan dari IRC yang ditubuhkan selepas Jamaah Islah Malaysia (JIM) sebelum ini.





##





kurang ajar....din ayam ini yang  kurang ajar....kurang  ajar kerana bersekongkol dengan bapak mertua dia yang tolol  memecah belah PAS dari dalam..inilah agenda  anjing anjing   PAS pro yahudi..

sempat pulak yer nak pecah belah  PKR....lepas tu marah pulak bila rafizi usik  puak mu...ingatlah..parti PAS tu  bukan milik kamu sorang ....tungulah lepas raya nih bila GHB  di sahkan jadi parti baru...wa yakin  lebih separuh akan tinggal parti PAS tolol...bawalah masuk ke syurga ahli ahli kamu yang sesat tuh

wa nak tanya lu...untuk apa PAS wujud...kalau perjuangan sendiri pun tak tentu hala...kalau setakat masuk PRU hanya membantu UMNO menang baik masuk UMNO ...tak payah berkulit kan kopiah ,serban tinggi atau jubah labuh yang menunjukkan kesombongan  golongan ulamak dan geng ostaz yang di pengaruhi syaitan .

takut dengan bayang bayang sendiri...kah kah kah...

siapa kamu nak halang ahli PAS keluar parti....kami semua dah meluat dengan geng ulamak dan ostaz tolol dalam PAS..

sebenarnya...Orang bukan tak suka Pas, orang tak suka Hadi Awang. Kalau nak Pas kuat semula , singkirkan Hadi Awang. dan menantu  tolol termasuk  geng ostad ostad   bonggok

Sebagaimana pak mentua.begitu juga anak menantunya.pak mentua dengan kata kata barua,broker,tolol dan anak menantu dengan.kata "kurang ajar"Sama sepadanlah


contohnya,,,tunjuk bukti  kemunafikan  PAS tolol...Kes kota damansara berpunca dari malaun nih , tak pasal2 bagi BN menang...!!!


Rafizi betul.....jelas,tegas dan efisen. Daripada kumpulan lain mendahului ......memujuk G18 levih baik Pakatan tidak melepaskan peluang keemasan ini (golden time).

PAS boleh tunggu sampai zaman tok kaduk....iaitu lepas satu mesyuarat ke suatu mesyuarat untuk menetapkan sesuatu yang akan diubah lagi oleh tuan presiden kemudian mengikut sedap hatinya......mana boleh berkawan orang macam ini.


Mungkin dia yang kena.pil kuda.Teori konspirasi din mesti.melibatkan illuminati dan yahudi..


"Orang terkencing sebelum sampai tandas,” . Adakah ini Bahasa seorang Ulamak? Bukan main kotor.

Inikah pemimpin baru PAS tak boleh terima orang yg beza pendapat. Suka maki orang sahaja. Nampak macam takut GHB walaupun sampai sekarang GHB pun belum tubuh party baru siapa makan chilli siapa rasa pedas. Awak ini seperti orang dikencing oleh monyet.



nih wa nak pesan....siapa yang nak kekal dalam PAS tolol...ini dia...sebabnya...


SEBAB UNTUK KEKAL DALAM PAS:

1. PAS telah bersih dari anasir-anasir kufur dan liberal.

2. PAS dipimpin oleh ulamak yang ingin melaksanakan hudud, walaupun rumah banjir masih belum siap.

3. Projek-projek balak boleh ditebas dari hutan kelantan, tanpa memikirkan ekosistem, kerana dasar politik yang menggunakan slogan *asal dapat keredhaan Allah*

4. PAS adalah pemegang kunci syurga. Mana-mana muslim yang menyokong tahaluf siasi dengan pakatan Rakyat adalah munafik, dan menyertai DAP adalah jatuh kufur.

5. Kesalahan jenayah Kolar Putih, seperti pemindahan wang berbillion-billion RM memerlukan saksi yang adil. Walaupun sesama ahli kita tuduh mereka barua, broker dan tolol, dengan UMNu kita katakan "Najib bukan malaikat... (tidak sempurna)"

6. Amanah & Quwwah adalah ciri2 kepimpinan Islam. Bagi PAS martabat amanah yang tertinggi adalah dengan bermesyuarat jarakjauh menggunakan hati, tanpa kehadiran jasad. Manakala Quwwah bagi PAS adalah kekuatan untuk mencerca dan mencaci maki saudara-saudara sesama aktivis Parti. Lagi kesat, lagi afdol.

7. Ulamak adalah pewaris nabi. Bagi PAS, nabi sudah meninggal, yang menggantikan nabi adalah para ulamak. Jadi mereka ini jangan lah dipersoalkan atau berbeza pandangan....

8. Para Ulamak Pas diharuskan membela hantu2 FB, membuat Whatsapp fitnah, risalah, poster banner dan lain-lain cara menghina saudara2 yang berbeza pandangan, kerana ia adalah simbol ketinggian akhlak Ulamak.

9. HARUS hukumnya, bahkan WAJIB menggunakan nas-nas al-Quran atau sirah seperti kisah Khalid Alwalid pada setiap hujah, WALAUPUN TAK TEPAT KONTEKS dan maknanya, demi mengekalkan kuasa.

10. Derma jihad dan tin milo wajar dikutip pada setiap perhimpunan dan ceramah, agar boleh berikan sampul untuk para ulamak beli Vellfire, BMW, Range Rover atau sekurang-kurangnya plate number "PAS 61".

11. Projek Pembodohan, adalah GRAND DESIGN perjuangan *PAS yang asal* sebelum dicemari parasit. Selagi mana ahli-ahli itu bodoh, tidak faham ilmu & prinsip, selagi itu kuasa dapat dikekalkan. Orang-orang pandai dalam Parti hendaklah disingkirkan atas apa cara sekalipun kerana mereka ini adalah PENGHALANG KEPADA PROJEK PEMBODOHAN AHLI-AHLI dan PENYOKONG PAS. JIKA ORANG-ORANG PANDAI INI BERADA DALAM PARTI, SEMAKIN AKTIF AHLI-AHLI BERFIKIR. Para lebai chai tak boleh cari makan, dan sentiasa mengulangi slogan 'AGAMA JANGAN PAKAI AKAL'

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI