janji penyangak kapal selam scorpene dan 1 MDB...macai dan penyokong totok otak kelkatu yang pecaya...keldai keldai tu boleh lah di kelentomg...!!!

Najib jamin sikap telus mengenai hasil kutipan GST



barua kamu pun  nak kamu letak jawatan...tapi ada hati nak lebong rakyat....dasar bapak penipu...!!!

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak memberi jaminan akan bersikap telus mengenai hasil kutipan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) dan berkata ia akan dibentangkan pada bajet akan datang.

Najib berkata, Putrajaya ikhlas membantu rakyat dan hasil kutipan cukai  6% yang berkuatkuasa 1 April lalu itu akan disalurkan kembali kepada rakyat.

"Saya akan buat cara telus, umpamanya GST, daripada rakyat balik kepada rakyat.

"Kalau kita tambah hasil, saya akan bentangkan dalam belanjawan negara akan datang, apa yang kita guna tambahan hasil itu, itu untuk rakyat. Inilah konsep kita," katanya pada program perasmian projek perumahan rakyat Melana Indah, di Johor Baru,.

Beliau menggesa rakyat tidak terpengaruh dengan "hasutan" mana-mana pihak berhubung pelaksanaan cukai tersebut.

"Jangan dengar hasutan mana-mana pihak...156 negara (laksana GST), takkanlah buat silap," kata Najib di depan 15,000 hadirin.

"Saya tahu keluh kesah pasal GST. GST ini dasarnya baik, hanya pelaksanaannya kita perlu perbaiki sana sini. Saya sedia timbangkan," katanya.

Pelaksanaan GST bermula pada 1 April 2015 bagi menggantikan cukai jualan dan perkhidmatan (SST) yang dikenakan pada kadar 10%.

Najib sebelum ini dilaporkan menerima ejekan daripada hadirin ketika sambutan Hari Pekerja peringkat kebangsaan di Pusat Konvensyen Borneo, Kuching, Sarawak, ketika beliau mengatakan GST diperkenalkan bukan untuk membebankan rakyat.

Pentadbiran beliau terus dikritik susulan pengenalan GST dan ramai mempersoalkan Putrajaya yang mendakwa harga barang tidak akan naik.





##




berhenti ajer menipu...rakyat dah ramai  tak percaya kamu...macai bodoh otak kelkatu yang percaya..

Jamin? Duit 42 billions ada kat mana? Cuba telus 1mdb dulu baru cakap gst....dia ni pandai bagi...pastu ambik balik...sokong lah umno...tgk apa dah jadi?

Dah banyak kali BN jamin nie, jamin tu tapi apa yang berlaku......?

Tanya dia kaedah yang paling bagus untuk simpan duit yang mana kita dapat beli cincin yang bernilai jutaan ringgit?

Lansung tak boleh percaya cakap PM ni....Janji Nak Bayar RM500 kepada Penoreh Getah hingga hari ini belum selesai...boleh percaya lagi
ke cakap PM  mangkuk hayun  ni??


About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI