selepas 30 tahun mendalami islam...ketua sami memeluk agama islam








ALHAMDULILLAH..  seorang sami Buddha yang berusia 66 tahun akhirnya memeluk Islam selepas hampir 30 tahun mengkaji setiap agama di dunia ini.

Pengalaman setelah menjadi sami selama 28 tahun di Taiwan ini telah mendorong lelaki ini  yang tidak mahu identitinya didedahkan, mencari kebenaran dan mengakui Islam merupakan sebuah agama yang indah dan sempurna.

Lelaki terbabit telah mengucap dua kalimah syahadah di Masjid Cina Krubong, Melaka, di sebuah majlis ringkas semalam.

Presiden Persatuan Cina Islam Melaka (MACMA), Lim Jooi Soon berkata, sepanjang menjadi sami di Taiwan, lelaki ini banyak menghabiskan masa mengkaji setiap agama di dunia ini.

Lelaki yang berasal dari Johor itu datang ke negeri ini sejak tiga minggu lalu.

Majlis itu disempurnakan oleh penaung MACMA,Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik.

Sementara itu, pada majlis yang sama semalam turut menyaksikan pengislaman seorang lelaki kurang upaya (OKU) berusia 31 tahun.




##




pelik sungguh  malaysia nih....perogol gadis bawah umur  dan penerbit video lucah datuk T  boleh pulak  jadi penaung  Persatuan Cina Islam Melaka (MACMA)....jahanam...

Selagi UMNO memerintah segala jenis penjenayah syariah boleh pulak jadi  penaung  agama islam...kah kah kah

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI