misteri penumpang ke-6 helikopter.... rakan kepada juruterbang atau gundik kepada jarjis menjarjis ex menteri raba raba...?...kah kah kah




DUA individu dari Kedutaan Kyrgyzstan hadir untuk mengenal pasti mayat keenam dilaporkan bernama Aidana yang dipercayai rakyat negara itu.


KUALA LUMPUR – Identiti sebenar seorang wanita dipercayai bernama Aidana Baizieva yang terkorban dalam nahas helikopter di Jalan Sungai Lalang, Kampung Pasir Baru, Seme­nyih, Selangor pada Sabtu lalu terus menjadi misteri sehingga semalam apabila mayatnya masih belum dikenal pasti selepas tiga hari kejadian berlaku.

Wanita berkenaan menaiki helikoper jenis AS365N2 Dau­­phin­ sebagai­ pe­numpang kerana dipercayai kononnya merupakan rakan kepada juruterbang, Kapten Clifford Fournier.

Ketua Polis Selangor, Datuk Abdul Samah Mat berkata, empat orang wakil dari Kedutaan Kyrgyzstan telah tampil membuat pengecaman mayat mangsa pada pukul 11 pagi di Hospital Kuala Lumpur (HKL) semalam, namun mereka gagal mengesahkan identitinya kerana keadaan mayat tidak sempurna.

“Kita masih menunggu laporan DNA salah seorang individu yang hadir, namun hubungan mereka sebagai adik tiri itu bukan satu bukti yang kukuh untuk individu berkenaan membuat pengecaman identiti si mati.

“Setakat ini, kita hanya boleh mengesahkan identiti mangsa keenam adalah seorang wanita,” katanya ketika ditemui di Semenyih semalam.

Duta Kyrgyzstan ke Malaysia, Kylychbek Sultanov turut hadir bersama rombongan tersebut.

Sementara itu, menurut jurucakap HKL, kegagalan mana-mana pihak mengenal pasti dan menuntut mayat mangsa sehingga semalam menyebabkan pihaknya mengklasifikasikan mayat tersebut sebagai ‘unknown’ (tidak diketahui).

“Buat masa sekarang, kami masih menunggu siasatan pihak polis dan forensik,” katanya ketika ditemui di HKL di sini semalam.

Pihaknya mengesahkan kehadiran empat wakil Kedutaan Kyrgyzstan di Institut Perubatan Forensik Negara semalam, namun memaklumkan tiada waris yang datang dalam rombongan tersebut menuntut mayat wanita itu.




##



misteri ...misteri ...semua nya misteri macam  najib  di tuduh bunuh altantuya jugak...misteri jugak....siapa yg arah sirul bunuh altantuya  pun misteri jugak....kah kah

negara ini penuh dengan misteri....bila ada kalangan pihak berkepentingan cuba menyembunyikan sesuatu dari pengetahuan umum...bab kejahatan sendiri sorok sampai sanggu bersumpah laknat....bab mengaibkan orang lain...puhhh....dari   reka video  lucah  sampai guna mahkamah ...!!!


errr...ntah ntah gundik jarjis menjarjis....atau gundik baru najib altantuya kot...kah kah kah

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI