kebiadapan hassan malek sepupu jadah rosmah mansur terhadap rakyat marhaen layak sertai maharaja lawak mega....!!!




bukti kenyataan  hassan malek yang biadap dengan tidak mengambil kira  keluhan rakyat keseluruhannya.....dah patot  layak menyertai  maharaja lawak mega...!!!


Kerana kenyataan  biadap  terhadap rakyat ,Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Seri Hasan Malek wajar meletak jawatan dan menyertai program Maharaja Lawak Mega kendalian Astro Warna.

Hasan wajar menjadi peserta program tersebut hanya kerana menyatakan rakyat sudah memahami dan boleh menerima pelaksanaan cukai barang dan perkhidmatan (GST).

Beliau membuat kesimpulan mudah itu hanya berpandukan statistik kementerian yang menunjukkan pengurangan dari segi bilangan aduan pengguna diterima.

Adakah dengan kurangnya aduan itu bermakna rakyat sudah faham dan terima GST. Kita cadangkan menteri berundur dan mendaftarkan nama sebagai peserta Maharaja Lawak Mega supaya rakyat bolehlah terhibur melihat gelagat Menteri di atas pentas nanti.

Hasan sebelum ini menjelaskan statistik KDPNKK menunjukkan aduan berhubung GST mulai berkurangan sekali gus membayangkan rakyat sudah mula memahami pelaksanaan cukai tersebut.

Kata Hasan, hal itu bertentangan dengan dakyah yang dilemparkan di media sosial oleh pembangkang yang lebih gemar mengemukakan perkara negatif berhubung GST.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI