kaki bodek...menteri wilayah mabuk todi kata cukuplah najib dah bersumpah sumpit tak kenal altantuya apa perlu di bangkit lagi...!!!



kaum munafik ,perompak ,pencuri ,penyamun dan pembunuh  suka bermain sumpah sumpit...senang nak lari dari tindakan undang undang...!!!

MANTAN Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir Mohamad dilihat kian lantang mengkritik kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak termasuk secara tiba-tiba kembali mempersoalkan kaitan beliau dengan model Mongolia, Altantuya Sharibuu.

Mengulas hal ini Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, perkara tersebut tidak patut dibangkitkan kerana ia telahpun selesai setelah Najib membuat sumpah laknat di masjid suatu ketika dahulu.

“Najib dah pergi masjid angkat sumpah laknat yang dia tak pernah kenal Altantuya. (Datuk Seri) Anwar ‎(Ibrahim) liwat sehingga hari ini dia tak angkat sumpah. Ini semua kerja pembangkang untuk memutarbelitkan isu,” ujar  keTengku Adnan kepada pemberita di satu majlis hari ini.

Selain itu, beliau turut menolak gesaan yang dibuat Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin tentang keperluan Najib menjawab setiap persoalan yang dikemukakan Dr Mahathir.

“Saya rasa tidak ada masalah sebenarnya antara Najib dan Dr Mahathir, hanya ‎pihak tertentu yang cuba melaga-lagakan mereka,” ujar beliau.

Dalam pada itu, Tengku Adnan turut mengingatkan Dr Mahathir bahawa zaman pemerintahan beliau telahpun berakhir dan pandangannya mungkin tidak selari dengan cara kepimpinan Najib kini.

“Ini bukan zaman dia lagi. Ini zaman Najib.

“Pandangannya mengenai masa depan negara mungkin berbeza dengan apa yang kita mahu. Jadi dia perlu faham itu.”





##



kaki bodek...mabuk todi...perompak tanah  orang kl...apa dia ingat sumpah sumpit tu termasuk dalam amalan islam ke..?...kalau nak peraturan dan undang undang islam  maka  laksanakan hukum hudud...pelik ...apa guna ada mahkamah dan hakim jika sumpah sumpit di guna pakai...perompak dan pencuri ,penyamun dan pembunuh boleh lari dari tindakan undang undang...

dengan bersumpah sumpit  kerja mudah....banyak rahsia  tidak terdedah  di mahkamah tak gitu....ha ha ha....dasar orang  UMNO penipu....!!!

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI