ini wa nak bagi tau jika bukan bapa ....kekayaan PM Najib datang dari menyamun rakyat bersama sama rosmah betina sial dan kroni....paham tak...?




Kenyataan Datuk Seri Najib Razak yang menyokong adik beradiknya bahawa bapa mereka Tun Razak Hussein berjimat dan hidup sederhana, mengundang persoalan lain.

Kenyataan perdana menteri di Utusan Malaysia dan Berita Harian itu menjadi penolakan terhadap penjelasan pejabatnya sendiri bahawa ia berpunca daripada harta pusaka.

Dari mana sebenarnya semua wang ini datang?.

Laporan New York Times  menyatakan  bahawa keluarga Najib berbelanja untuk mendapatkan aset di peringkat global yang bernilai jutaan ringgit, walaupun pendapatannya hanya RM350,000 setahun.

Najib  wajar  menjelaskan perkara itu kerana beliau hanya pernah berkhidmat sebagai menteri besar Pahang (1982-1986), menteri kabinet (1986-2004), timbalan perdana menteri (2004-2009) dan perdana menteri (2009-kini).

Kita yakin kurangnya ketelusan dan pendedahan berhubung kekayaan tersembunyi dan kabur hanya menggalakkan spekulasi tidak sihat berhubung punca kekayaan besar keluarganya.

Najib kelmarin berkata sepanjang Tun Razak Hussein berkhidmat dalam kerajaan, allahyarham tidak pernah dikaitkan dengan apa-apa amalan rasuah serta salah guna kuasa.

Beliau juga berkata sejak mula terlibat dalam politik sehingga memegang tampuk pemerintahan negara, Tun Razak mengamalkan gaya hidup sederhana dan berjimat cermat.

Empat adik beradik beliau pada minggu lalu melahirkan kebimbangan kekoran laporan bahawa Pejabat Perdana Menteri memberitahu New York Times bahawa gaya hidup Najib berpunca daripada harta pusaka.



##



bukti  perompakan  najib dan kroni dari kantung rakyat....mana tak kaya  raya keluarga najib siap buat filem lucah  dan beli kondo di new york...( SPRM di gesa siasat anak Rosmah beli rumah RM110 juta di New York )


RM493 juta komisen kapal selam Scorpene belum dijawab oleh kerajaan Malaysia pimpinan Datuk Seri Najib Razak


Idea  menyamun duit rakyat  dari isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor; ilhamnya bukan berasal daripada cincin permata beliau yang bersinar, tetapi satu lagi projek yang menghakis sumber negara dan wang rakyat..kalau jujur sila jawab...Kemana duit peruntukan Permata yang berjuta-juta?



Pasti ramai dari spesis ZOO (Zon Org UMNO) akan jadi jurucakap Najib..hehe antaranya Ketua UMNO Cheras dan KJ termasuk juga Ibrahim Ali dan Rani Kuloooop...oppss tak lupa pencacai Ramesh Rao Naidu... Utk info Sdr Tony Phua.. kalau  tak menyamun rakyat mungkin Najib ni jenis menabung dari kecik....dia kumpul tin susu, surat khabar lama..besi buruk dan jaga kebun ora g dari dicerobohi beruk....dgn berjimat cermat..itulah Najib kumpul harta kekayaan sehingga kaya raya mcm skrg...hehehe

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI