pendekatan lembut ke atau memang tak de teloq... kalau sekadar menasihat...nasihat dulu rosmah ejoli pelopor minda perosak rakyat dengan aktiviti maksiatnya...!!!



sekadar nasihat ...kah kah kah



bila ratu maksiat berleluasa  tanpa berani di tegur..bukan ibu kepada  28 juta rakyat malaysia tapi  ibu kepada  anak anak haram 1 malaysia..

Jawi kini mengambil pendekatan yang lebih lembut, berkata hanya ingin menasihati gadis-gadis Melayu bertudung yang dipeluk dan dicium artis K-Pop dalam sebuah konsert baru-baru ini. –

Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) dilihat mengambil pendekatan yang lebih lembut terhadap gadis-gadis Melayu bertudung yang dipeluk dan dicium artis K-Pop dalam sebuah konsert sebelum ini dengan mengatakan mereka hanya ingin memberikan nasihat kepada mereka.

Pengarah Jawi Paimuzi Yahya berkata, badan penguatkuasaan agama itu akan memfokuskan kepada kaunseling, memberi nasihat dan panduan, dan menambah itu merupakan niat mereka sejak awal lagi.

"Sebenarnya itulah (niat) kami, cumanya kami badan penguatkuasaan, kami terpaksa guna undang-undang. Kita tidak boleh hanya panggil mereka."

Paimuzi memberitahu , sehingga kini, gadis-gadis Melayu tersebut masih belum dikenal pasti dan mereka masih belum tampil untuk bertemu Jawi.

"Kami sudah panggil mereka untuk hadir dan berbincang kes ini bersama, untuk lihat jika mereka perlu sebarang bantuan daripada Jawi."

Beliau berkata, terpulang kepada gadis-gadis tersebut jika mereka mahu meminta nasihat daripada Jawi dan menambah tiada jangka masa yang ditetapkan untuk mengadakan pertemuan tersebut.

"Jika dia sudah dapat nasihat daripada pihak lain, dan dia rasa tidak perlu (nasihat) pihak Jawi, terpulang, kita tidak ada masalah, terpulanglah."

Apabila ditanya mengenai waran tangkap yang akan dikeluarkan terhadap gadis-gadis tersebut sekiranya gagal menghadirkan diri, Paimuzi berkata Jawi tidak boleh memohon waran kerana masih tidak dapat mengenal pasti identiti gadis-gadis tersebut.

Utusan Malaysia minggu lalu melaporkan kes itu akan disiasat di bawah Seksyen 29 Akta Kesalahan Jenayah Syariah (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 1997 (Akta 559) Perbuatan Tidak Sopan Di Tempat Awam.

Jika disabitkan kesalahan, mereka boleh didenda tidak melebihi RM1,000 atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi enam bulan.




##





punya berdegar degar ayat  power untuk mengenakan pelacur bertudung tu...rupanya   hangat  hangat taik ayam...setelah kena kutuk kerana mengamalkan  pendakwaan berpilih kini JAKIM berubah nada...itulah JAKIM mampu buat sedangkan menegur k-pop VIP tak de teloq  nak tegur...kutip zakat dan goyang teloq dalam seluar ajerlah kerja JAKIM...

Nak menegakkan  undang undang syariah pun berpilih pilih...kewujudan JAKIM  lagi  tambah merosakkan umat islam..Bila pemimpin  negara sendiri menolak hudud ..fungsi hanya sekadar tukang kutip duit dan jadi pak sibuk cari duit tepi  untuk  mendenda pesalah syariah ikan bilis .Apa lagi menteri  agama pun boleh buat duit zakat umat islam  bagai emak bapak dia punya .


About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI