musim malapetaka air asia ...pesawat AirAsia Pulau Pinang ke Langkawi terpaksa patah balik

Pesawat AirAsia yang berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang (LTAPP) ke Langkawi, Kedah kelmarin  dilapor berpatah balik selepas 10 minit penerbangan kerana "masalah teknikal".

Jurucakap LTAPP ketika dihubungi berkata pesawat AK6242 yang berlepas pada 4.30 petang itu sepatutnya mendarat di Langkawi pukul 5.05 petang.

"Pesawat itu berpatah balik selepas kira-kira 10 minit memulakan perjalanan dipercayai akibat masalah teknikal dan terpaksa dijadual semula.

"Pesawat itu selamat mendarat (di Langkawi) kira-kira pukul 6.30 petang; terlewat hampir 1 jam 30 minit dari jadual asal," katanya.

Sementara itu, pengurusan AirAsia enggan mengulas lanjut dan berkata kenyataan akhbar mengenainya akan dibuat kemudian.





gedikk dan sexy...patot lah di timpa bala...jaga aurat di pandang remeh...


##


musim mala petaka...dulu bila MAS  di timpa musibah kehilangan mh 370 ada ajer pesawat  lain dari MAS yang di timpa musibah ringan seperti ini , hai...macam macam hal bila Allah SWT dah murka...itu pun x di ambil ikhtibar..siap buat alasan lagi...kebetulan la...masalah teknikal lah...dan macam macam alasan...inilah jadi bila manusia tak percaya janji Allah SWT...

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI