mamak penipu dah mengaku ...dia nie pulak jadi lidah keling memandai mandai kata jangan politik isu RCI ini...ada aku kesah ...!!!

Jangan politikkan laporan RCI, kata Rahman Dahlan



jadi lidah keling mamak berhala madeykutty


Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Abdul Rahman Dahlan meminta pihak pembangkang supaya berhenti mempolitikkan laporan Siasatan Suruhanjaya Diraja (RCI) berhubung isu pendatang asing tanpa izin di Sabah.

Katanya pembangkang, termasuk ketua mereka Datuk Seri Anwar Ibrahim sudah diberi peluang untuk mengemukakan bukti berhubung isu berkenaan semasa dipanggil memberi keterangan ketika prosiding RCI namun nampaknya beliau tidak memanfaatkan ruang berkenaan sebaik-baiknya.

"Sebab itu, saya minta parti pembangkang, sebelum komen pengenai perkara ini, pergilah tanya Datuk Seri Anwar Ibrahim tentang apa yang berlaku," katanya di Kota Kinabalu hari ini.

Mengenai penyelesaian isu pendatang asiang tanpa izin di Sabah meskipun laporan RCI sudah dikeluarkan, Rahman yang juga Anggota Majlis Tertinggi Umno berkata semua pihak mesti memahami masalah berkenaan secara mendalam termasuk latar belakang sosio-ekonomi Sabah yang berjiran dengan Filipina dan Indonesia serta sejarahnya.

Selain kedudukan Sabah yang begitu hampir dengan negara jiran, kedatangan pendatang asing ke negeri itu juga antara lain disebabkan pertalian persaudaraan atau kekeluargaan masih wujud antara rakyat Sabah dengan rakyat negara jiran berkenaan.

Justeru Rahman berkata penyelesaian jangka panjang kepada boleh dilakukan sekiranya suasana politik selatan Filipina dalam keadaan stabil dan pelaksanaan dasar memakmurkan negara jiran.



pengakuan  lidah keling  madey kutty




Projek IC Sabah : Mahathir Mohamad Tempelak Tunku Abdul Rahman Bagi 1 Juta IC Kepada Cina & India. Dia Lebih Teruk Daripada Saya!


perlu di ingat mahkamah di malaysia adalah mahkamah sampah...mahkamah dolak dalik macam kanggaroo...bila kuasa ekskutif menjadi majikan kepada segala mahkamah yang ada maka segala kartel pengedar ic palsu berlindung di sebaliknya di ketuai oleh seekor mamak celaka madey kutty...kejap mengaku kejap tak...cakap lidah keling yang lansung x boleh di percayai...

nampaknya semua yang buat penafian wujud pengundi hantu di sabah nampaknya teloq mereka telah di picit olehktua kutuk ini demi periuk nasi dari sumber haram sanggup menipu demi sesuap nasi ...


Nampaknya penubuhan RCI lansung tidak mendatangkan hasil apa2,yg harus d banggakan.Rakyat sabah menjdi marah dan menyampah ,mereka rasa geram dn menyumpah-nyumpah dengan perilaku buruk kerajan yang memerintah

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI