kecoh kereta mempunyai no plet yang sama




Teluk Intan: Seorang ejen insurans buntu apabila nombor pendaftaran kereta jenis Volkswagen Golf miliknya di ‘klon’ bersama pemilik lain dalam satu kejadian di Jalan Speedy, di sini, petang Sabtu kelmarin.

Lebih menarik perhatian, gambar dua kereta mempunyai nombor pendaftaran sama itu juga menjadi viral di laman sosial Facebook dan WhatsApp sejak kelmarin.

Ejen insurans berkenaan menerima maklumat menerusi aplikasi sosial WhatsApp daripada rakannya yang menyatakan mereka ternampak kereta Volkswagen Golf menggunakan nombor pendaftaran sama dengannya.

Apabila pengadu berusia 34 tahun itu tiba di Jalan Speedy, di sini, lelaki itu mendapati ada kereta dan nombor pendaftaran sama, namun dimiliki orang lain.

““Ketika itu berlaku pertengkaran mulut antara pengadu dengan lelaki disyaki pemilik kereta berkenaan. “Pihak polis dihubungi sebelum anggota bertugas bergegas ke tempat kejadian.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI