kura kura kepala dua



SEORANG pekerja memegang seekor kura-kura berkepala dua yang ditemui di sebuah ladang ternakan kura-kura di negeri Arkansas, Amerika Syarikat.

AMAGON - Pekerja di sebuah ladang ternakan kura-kura di negeri Arkansas, Amerika Syarikat teruja selepas mendapati seekor kura-kura yang menetas di ladang itu mempunyai dua kepala dan masih hidup selepas beberapa minggu dilahirkan.

Kura-kura itu ditemui dalam kumpulan 30,000 ekor haiwan tersebut yang diternak di ladang kura-kura NEA di bandar ini sebelum dieksport ke China pada minggu lalu.

Seorang pekerja memberitahu bahawa mereka pernah menemui kura-kura yang mempunyai dua kepala, memiliki kaki atau ekor yang banyak tetapi haiwan itu mati sejurus ia menetas.

Sementara itu, seorang ahli biologi berkata, penemuan kura-kura yang memiliki ciri unik seperti itu amat jarang berlaku.

Pihak pengurusan ladang ternakan kini dilaporkan merancang untuk menjual haiwan berkenaan kepada mana-mana pengumpul haiwan yang berminat

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI