besan di sana dan di sinun kepala gengster....besan Najib ugut pekedai selepas didakwa ambil 12 beg jenama Hermes tanpa bayar....elok la dah dasar keluarga setan...ha ha ha ha....!!!






Besan kepada Datuk Seri Najib Razak, Maira Nazarbayeva, dituduh mengambil sedozen beg tangan berjenama Hermes bernilai AS$400,000 tanpa membayar


Besan kepada Datuk Seri Najib Razak, Maira Nazarbayeva, dilapor menggunakan nama perdana menteri selepas dituduh mengambil sedozen beg tangan berjenama Hermes bernilai AS$400,000 (RM1.7 juta) tanpa membayar.

The New York Post kelmarin melaporkan Maira, yang pernah dituduh menipu beberapa tahun lalu, membuat tempahan beberapa beg daripada perniagaan daerah kewangan di Samilor pada 2014 dan 2015 tetapi tidak pernah membayarnya.

Memetik saman persekutuan Manhattan, akhbar itu berkata, Maira didakwa mengugut mencederakan presiden Samilor, Bella Belkin, dan keluarganya.

"Anda kenal siapa anak saya! Dia menantu perdana menteri Malaysia!" Maira dilaporkan sebagai berkata.

"Saya akan cederakan anda dan keluarga anda jika anda menyaman saya!" kata Maira yang berkahwin dengan hartawan Bolat Nazarbayev, abang kepada presiden Kazakhstan.

Anaknya, Daniyar Nazarbayev, berkahwin dengan anak perempuan Najib, Nooryana Najwa.

Ini bukan kali pertama Maira dan anaknya mendapat perhatian.

Pada 2012, mereka dituduh menipu Bolat berhubung sebuah kondominium bernilai AS$20 juta di Wall Street.

Maira menafikan tuduhan itu, mengatakan laporan itu timbul kerana "masalah peribadi keluarga" yang "dimanipulasi dan dieksploitasi pihak-pihak yang mempunyai kepentingan politik".

Pada tahun yang sama, The New York Post melaporkan perkahwinan Maira dan Bolat dibatalkan selepas Bolat mendapat tahu isterinya didakwa dikehendaki Interpol kerana pelbagai jenayah termasuk penculikan dan peras ugut.

Bagaimanapun, Maira menegaskan perkahwinannya masih kekal.

Dalam kes berasingan, Daniyar juga dituduh menipu kelayakan akademiknya untuk memasuki Universiti Columbia di Amerika Syarikat




##


Disini penyamun Disana penyangak..bala,bala  untuk najib dan bini puaka bertimpa timpa...

Besan Najib mesti ingatkan si-najib ni lagi power dari obama sampai memakai nama najib untuk lari dari membayar, power sungguh.


hah ....lepas saman  New York Post pulak....kalau ader teloq...AWSJ dah kantoi kebaculan si najib ...kini giliran mafia russia tu tunjuk pundeknya...kah kah kah





About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI