hah...ada lagi pelangan kapiaq yang tak reti bahasa bawa anjing bersiar siar di Tesco...melampau tu...!!!




BARU sahaja gambar dua orang pelanggan membawa anjing di dalam troli di sebuah pasaraya menjadi viral, kini muncul pula gambar seorang lelaki membuat perkara yang sama di pasaraya Tesco, Ampang.

Perbuatan ini berlaku pada 25 Ogos lalu.

Ekoran itu, ramai  menggesa pihak Tesco Ampang segera mengambil tindakan sama seperti dilakukan oleh Tesco Plentong, iaitu menyertu kesemua troli milik mereka.

Menurut laporan sebelum ini, Pihak Tesco Malaysia telah mengambil inisiatif dengan membesarkan saiz papan tanda larangan membawa haiwan di kesemua 53 pasarayanya di seluruh negara.

Ini berikutan sensitiviti pengguna beragama Islam di negara ini yang mana Tesco juga merupakan pasar raya pilihan orang ramai.

Sementara itu,Pengerusi Jawatankuasa Halal Tesco Datuk Azlan Shah Alias mengatakan tindakan membesarkan saiz papan tanda larangan adalah bertujuan untuk memastikan larangan berkenaan disedari setiap pengunjung.

“Papan tanda sedia ada mungkin kurang mendapat perhatian orang ramai kerana saiznya tidak berapa besar dan dibuat di atas pelekat lutsinar,” katanya

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI