sibuk jaga PM dan RM...KPN dengan sombong dan bongkak enggan jumpa penganjur Bersih 4....tak sedar diri gaji rakyat yang bayar...!!!



dasar lalang...patot lah azmin kata polis nih macam barua...!!!

Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata beliau tidak perlu bertemu dengan penganjur perhimpunan Bersih 4 yang dijadualkan berlangsung hujung bulan ini bagi menuntut reformasi pilihan raya dan peletakan jawatan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

Khalid berkata penganjur boleh bertemu ketua polis daerah Dang Wangi bagi membincangkan perincian himpunan itu.

"Tidak perlu jumpa saya. Mereka boleh jumpa OCPD (ketua polis daerah)," kata Khalid merujuk kepada ketua polis daerah Dang Wangi.

Pengerusi Bersih 2.0 yang menganjurkan Bersih 4, Maria Chin Abdullah pada 11 Ogos lalu menzahirkan hasrat bertemu Khalid bagi membincangkan isu keselamatan dan kawalan lalu lintas.
Maria setakat ini baru bertemu ketua polis daerah Dang Wangi.

Menurut Khalid, polis masih menanti notis lengkap dari penganjur perhimpunan.

"Mereka ada beri notis tetapi tidak lengkap. Mereka masih perlu dapat kebenaran tuan punya tempat perhimpunan mahu diadakan. Saya difahamkan mereka akan bertemu Dewan Bandaraya Kuala Lumpur esok," katanya pada majlis di Bukit Aman, kelmarin.

Penganjur Bersih 4  berkata perhimpunan 29 Ogos akan diteruskan walaupun ia bertembung dengan sambutan Hari Merdeka, yang dijangka berlangsung di Dataran Merdeka.

Pengerusi Bersih, Maria Chin Abdullah berkata mereka masih belum mendengar sebarang raptai dirancang menjelang hari perhimpunan 34 jam itu berlangsung yang menyaksikan peserta digesa berkhemah semalaman di situ.

"Jika pun sambutan tidak berlangsung di situ, kami akan cuba bergerak sedekat mungkin dengan Dataran, sekiranya kita tidak dapat masuk ke situ," katanya.

Perarakan Hari Merdeka kebiasaannya berlangsung di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur pada 31 Ogos dan raptai selalunya berlangsung di situ beberapa hari sebelumnya.

Rancangan Bersih mengadakan himpunan keempatnya di situ menimbulkan persoalan jika ia akan mengganggu raptai atau jika pihak berkuasa akan menghalang mereka daripada berkhemah di situ






##



Gaji dibayar oleh rakyat tak berani jumpa rakyat?!...pelik sungguh KPN nih...main tweeter  cukup pandai  mengukir kata kata.

Jangan risau  rakyat akan guling Najib Razak sebagai pm & jahanam legasi keluarga Tun Razak dan begitu juga dengan barua seperti kamu

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI