Rahman Dahlan si barua wajar di tahan berhubung dakwaan terdapat rancangan pecat Najib



si barua  ni wajar di tangkap...penyebar berita palsu...


inilah karenah si barua si tukang kipas....


Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar di gesa supaya menahan menteri Umno Datuk Abdul Rahman Dahlan kerana mendakwa terdapat perancangan jahat menyabitkan perdana menteri dengan kesalahan jenayah dan memecatnya dari pejabat.

Rahman sepatutnya ditahan kerana menyebarkan "berita palsu" di bawah Akta Mesin Cetak dan Penerbitan terhadap apa yang beliau katakan, melainkan beliau mampu membuktikan terdapat rancangan jahat yang sedemikian.

Dalam wawancaranya, pengarah komunikasi strategik BN itu bersalah menerbitkan dua berita palsu melainkan beliau dapat membuktikan kesahihan dan kebenarannya.

Yang pertama, terdapat percubaan rampasan kuasa terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dengan menyabitkannya dengan kesalahan jenayah dan menggulingkannya daripada pejabat.

Yang kedua, sudah terdapat rancangan jahat dan rampasan kuasa yang tidak berperlembagaan daripada ketua peguam negara Tan Sri Gani Patail, yang mengetuai siasatan pasukan petugas khas 1MDB dan deposit RM2.6 bilion ke dalam akaun peribadi Najib, dan menyiasat perdana menteri untuk menyabitkannya dengan kesalahan jenayah.

Terdapat dakwaan yang serius daripada menteri itu dan ia sepatutnya dianggap sebagai berita palsu di bawah undang-undang berkenaan melainkan beliau dapat membuktikannya.

Rahman yang merupakan menteri perumahan dan kerajaan tempatan, memberitahu The Star, Najib terpaksa "membuang orang" apabila draf kertas pertuduhan terhadap beliau ditimbulkan.

Pengarah komunikasi strategik Barisan Nasional itu turut memberitahu umum, Peguam Negara Tan Sri Mohamed Apandi Ali menyatakan, dakwaan draf tuduhan itu mungkin merupakan satu rancangan jahat untuk menjenayahkan Najib.

Rahman memberi satu gambaran yang wujud tipu muslihat dimainkan Putrajaya bulan lepas.

Memandangkan Rahman merupakan individu pertama yang bercakap mengenai rancangan jahat untuk menjenayahkan Najib,

Bantahan menteri itu mengatakan beliau tidak bersalah dan dakwaan yang beliau tidak tahu mengenai perkara itu tidak boleh dipercayai.






##



barua pengampu dan penjilat  jijik ini lansung tak boleh percaya...pandai bermuka muka untuk tarik perhatian boss...bab bab menyebarkan berita palsu dan fitnah memang kerja  dajal dia sebagai ahli politik pengampu.Patotlah UMNO masih sayang dengan si barua ini.


Kenapa otak penuh dengan rumput boleh jadi menteri...nak ampu zahid...sampai zahid pun terperangkap dengan idea busuk pencacai menteri cap ayam ini.


kita nak tengok polis barua ni ada telor nak tangkap pemimpin UMNO...walau pun dah tau skripnya...sebagai seorang barua

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI