UMNO selangor macam ketuanya berotak udang...sokong mengkhinzir buta PM yang terkantoi di timpa haramjadah skandal 1 MDB...!!!



noh otak udang....UMNO selangor malang sungguh dapat pemimpin otak udang dan mempunya keluarga pemimpin dia yang terlibat dengan jenayah berat


Badan Perhubungan Umno Selangor hari ini menyatakan sokongan terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang bercadang mengambil tindakan undang-undang ke atas pihak yang membuat tuduhan terhadap beliau membabitkan isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Pengerusinya Datuk Seri Noh Omar berkata tindakan saman perlu dilakukan bagi membersihkan nama Najib yang juga Presiden Umno daripada semua tuduhan tersebut.

"Umno Selangor sokong Perdana Menteri bertindak tegas untuk menyaman WSJ dan Sarawak Report. Cara nak buktikan (tuduhan) ialah ke mahkamah.

"Kita minta perdana menteri mesti ambil tindakan demi mencari keadilan untuk beliau," katanya kepada pemberita selepas melancarkan Skim Kawalan Harga Musim Perayaan Hari Raya Aidilfitri Peringkat Selangor di Kuala Selangor.

Jumaat lepas, The Wall Street Journal (WSJ) menyiarkan laporan yang mendakwa sejumlah hampir AS$700 juta (RM2.6 bilion) dana milik 1MDB disalurkan ke dalam akaun peribadi perdana menteri.

Pada hari yang sama, Pejabat Perdana Menteri menafikan laporan WSJ itu dan menyifatkan ia sebagai sabotaj politik untuk menjatuhkan seorang perdana menteri yang dipilih secara demokratik.






##



he he he...kita pun nak tunggu jugak PM najib  tunjuk teloq dia dengan naik ke mahkamah...saman jangan tak saman...jangan pandey cakap ajer...he he he

selama ini  banyak dalih nak melarikan diri dari tuduhan...sehingga  sanggup bersumpah laknat...akhir nya sumpah  laknat  menimpakan  haramjadah  kepada najib...


Kini dah ada bukti dan AG dah beku 6 akaun, 3 daripadanya milik Najib, AG pun dah tengok dokumen yg diterbitkan WSJ, tak ada pun dia nafi kandungan itu berunsur fitnah.
Nak saman silakan, skita  pun nak tengok UMNO dimalukan.


otak udang tak tau malu yang adik dia ada kes jenayah di tangkap  kerana   cubaan membunuh  di sabah baru baru ini.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI