makin naik pangkat makin ampu bodek ahmad bodoh nih...tiba tiba jadi jurucakap najib haramjadah....mana lu tau najib tak pernah seleweng duit tu...lu ada share ke untuk terus bantu najib menipu rakyat ..?...!!!

Najib tidak pernah guna wang 1MDB, kata Ahmad Maslan




Datuk Seri Najib Razak tidak pernah menggunakan wang 1Malaysia Development Berhad (1MDB), kata Datuk Ahmad Maslan susulan terbocor klip video menunjukkan Tan Sri Muhyiddin Yassin mendakwa presiden Umno itu mengakui menerima wang tersebut.

Ahmad, yang juga Ahli Majlis Tertinggi (MT) Umno itu berkata, dakwaan bekas timbalan perdana menteri tersebut mengatakan wang sebanyak AS$700 juta (RM2.67 bilion) disalurkan ke akaun peribadi Najib tidak betul.

"Itu tidak betul, tidak disalurkan atau sebagainya," kata Ahmad yang ditemui semasa majlis rumah terbuka Aidilfitri Matrade di Wisma Matrade malam tadi.

Ahmad bagaimanapun mengakui Najib ada memberikan taklimat mengenai dakwaan tersebut tetapi tidak mengatakan terdapat wang disalurkan ke akaun banknya.

"Sebenarnya presiden sudah memberi taklimat kepada kami ahli MT tentang perkara berkaitan. Beliau tidak pernah menggunakan wang 1MDB dan masuk akaunnya," kata Ahmad lagi.

Dalam video yang tersebar kelmarin , Muhyiddin kelihatan sedang memberitahu tetamu di rumahnya, beliau bersemuka dengan Najib berhubung laporan The Wall Street Journal (WSJ) mengenai wang AS$700 juta (RM2.67 bilion) daripada syarikat berkaitan 1MDB yang didakwa didepositkan ke akaun peribadi perdana menteri itu.

Awal bulan ini, WSJ dan laman web pendedah maklumat Sarawak Report melaporkan mengenai pemindahan wang itu termasuk satu jumlah besar yang didepositkan pada Mac 2013 menjelang pilihan raya umum ke-13.

Perdana menteri setakat ini menafikan mengambil wang daripada 1MDB untuk “kepentingan peribadi,” tetapi tidak mengulas secara langsung mengenai pindahan wang itu.

Najib juga dilaporkan sedang dalam proses mengambil tindakan undang-undang ke atas WSJ.

Akaunnya yang didakwa menerima wang itu ditutup sejak pendedahan itu.

Najib turut menyalahkan bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad yang dituduhnya bekerjasama dengan ejen asing menentang pentadbirannya.






##




pencuri mana mau mengaku maa...lebih lebih lagi bertaraf menteri...lagi besar egonya...tak macam di jepun terbabit skandal...letak jawatan  ataubunuh diri untuk tebus malu..

ini bangsat mana tau malu...walaupun staement kata ianya bukan kepentingan peribadi...ini mengesah kan ia seorang pencuri wang rakyat....pakai ke tak wang tu...yang pasti najib adalah pencuri wang rakyat...

komisen RM 500 juta pun boleh sapu...

begitu juga  jika  tidak pernah menggunakan bukan bermakna tidak pernah mengambilnya..
mengambil tapi tak menggunakannya juga merupakan satu yang tidak dituntut dalam islam..

rakyat semua tahu pencuri besar negara siapa hanya macai  bodoh yang  buat buat tak tahu!

si ahmad  muka tak tau malu  habis jilat najis  najib sapu licin maa...rase nya wa jumpa ...wa nak bagi pelempang kat muka dia..!!!!


About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI