macam kena angin ahmar timbalan menteri besar kelantan nih...orang bagi nasihat di tuduh banyak bercakap..tunggulah bala Allah SWT ke atas keangkuhan pendokong PAS tolol nih...!!!



lebai tolol dah pasang jurucakap lidah syaitan...utusan meloya...wadah rasminya...


Naib Presiden PAS Datuk Mohd Amar Nik Abdullah (gambar) menyifatkan Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng sebagai seorang yang terlalu banyak bercakap.

Timbalan menteri besar Kelantan itu berkata, Lim dan DAP perlu belajar menyimpan kenyataan supaya tidak menyusahkan diri, lapor Utusan Malaysia.

"Dalam banyak segi, DAP terlalu banyak bercakap. Lim Guan Eng pula patut belajar reserve (simpan) kenyataan, jangan terlalu banyak bercakap sehingga menyusahkan diri sendiri," katanya seperti dilaporkan akhbar milik Umno itu.


Amar berkata demikian sebagai reaksi kepada kenyataan Lim yang meramalkan PAS akan kalah teruk dalam pilihan raya umum akan datang kerana menyokong kerajaan Barisan Nasional (BN).

Menjelaskan perkara itu, Amar berkata PAS mengambil pendekatan berbaik dengan semua pihak dan bukan Umno semata-mata.

Beliau turut mengingatkan DAP akan jasa PAS dalam memenangkan gabungan pembangkang dalam pilihan raya umum sehingga membolehkan mereka menjadi kerajaan di Pulau Pinang.





##



jasa PAS memenangkan DAP di Pulau Pinang. di pru yang lalu..?....kencing kawan tak mau celita maa...mana ada jasanya...ini parti ajaran setan  mana ada jasa...sibuk dengan wala dan hudud yang ntah apa apa...dalam diam diam ulamak tolol macam ini  pun serupa juga macam UMNO...harap serban tingga dan jubah labuh  rupanya nak jadi macam penyamun...teringin makan duit haram kot...najib yang beri...

berbaik baik dengan syaitan..?UMNO kan syaitan...nak berbaik..?...PAS 2 x5 dengan UMNO. = SYAITAN...

ni nak bagi tau la...Orang tegur, dia cakap orang cakap banyak! orang bimbing, dia suruh jangan ikut orang! Semua salah, saje PAS betul and pandai. Tapi, Kedah kalah, PAS pecah, PAS sekarang lemah. Wa harap , PAS kalah Kelantan  dengan majoriti yang teruk..bior padan muka dia... Setahu wa, tin kosong yang kuat bunyi.


DAP tegur HADi sebab dialah dalang menyebabkan pakatan lemah & juga PAS pecah. Terengganu & kedah tak dapat tawan sebab HADI lemah & tak pandai memerintah mcm penang & selangor. Dah 2 penggal...jadi cermin sendiri kenapa lemah ..sebab hadi pandai U-turn, flipflop , tipu mcm najib ...patutlah kalah...


Kalau  Guan Eng (DAP) banyak cakap ...dia cakap yang baik2 dan perangai pon senonoh walaupon kapiak Lebai Hadi  tolol (Pas) banyak cakap yang merapu2 dan  perangai pulak tak senonoh sbg. ulamak.


About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI