laki bini haramjadah...kini rosmah kantoi menabung dari perut ibu sampai tua bangka ....RM 2 juta menabung masa tua bangka di temui dalam akaun peribadinya...!!!



patot lah anak dia dapat sponsor buat  filem lucah dan beli kondo berjuta juta...ini rupanya kerja laki bini haramjadah


Kini  isteri perdana menteri Datuk Seri Najib Razak  pula di dakwa  menerima deposit dengan jumlah keseluruhan RM2 juta, di antara 10 Februari dan 23 April tahun ini.

Jumlah itu didakwa didepositkan seorang “pembantu peribadi” Datin Seri Rosmah Mansor bernama Roslan Sohari menerusi 8 transaksi ke dalam akaun Affin Bank milik “Rosmah Binti Mansor (Datin Sri)” di cawangan Bangunan Getah Asli Kuala Lumpur.

Menurut rekod, deposit-deposit ke dalam akaun itu dibuat 'pembantu peribadi' pemilik akaun,.

8 deposit itu setiap satunya berjumlah di antara RM150,000 sehingga RM300,000.

Bagaimanapun, deposit dalam jumlah yang besar sebegitu biasanya perlu dilaporkan ke Bank Negara Malaysia tetapi tidak dilaporkan kerana salah seorang ahli lembaga pengarah bank itu merupakan pengerusi firma sarat hutang, 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Akaun bank ini diletakkan di bawah siasatan, kerana ia berkait dengan kemungkinan wang yang digelapkan berkait dengan 1MDB.

Bagaimanapun Roslan  yang  berjaya di hubungi  berkata dia tidak tahu mengenai deposit wang yang didakwa dilakukan olehnya.

“Tidak, saya tidak tahu,” katanya 

Beliau turut memberitahu  tidak pernah bekerja untuk Jabatan Perdana Menteri, atau pun ada kaitan dengan Rosmah.

Akaun bank berkenaan yang dikatakan milik Rosmah kini turut disiasat kerana ia boleh dikaitkan dengan syarikat sarat hutang 1MDB.

Dakwaan ini timbul tepat seminggu selepas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak di dakwa menerima wang RM2.3 bilion bersumber asal daripada dana sarat hutang 1Malaysia Development Berhad (1MDB) ke dalam akaun peribadinya.

Terkini, peguam negara baru saja mengesahkan 2 akaun Najib yang disebut dalam dakwaan itu sudah ditutup sebelum dakwaan itu dibuat pada 2 Julai lalu.

Kenyataan ini mengesahkan laporan sebelum ini  yang  menyebut perkara sama tentang status akaun Najib.






##




Anak beranak penyamun tarbus...

Bermakna dokumen yang di dedahkan  itu benarlah kerana.peguam negara sendiri telah mengesahkan dua akaun itu telah ditutup sebelum laporan wsj dibuat


pak mentri  mana mau lari arrr....jangan ugut lagi rakyat...walau guna barua seperti khalid abu bakar  polis pemalas yang duduk main tweeter dan suka menjilat...kamui rakyat tak gentar...kejahatan tetap kejahatan...jangan paksa rakyat terima kejahatan sebagai amalan mulia...

errr  kawan nak tunggu sumpah laknat  kamu pulak najib...he he he

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI