betul betul barua wal broker wal pil kuda....PAS tolol berubah demi habuan dunia dari UMNO lahanat...!!!



barua @ broker @ tokeh pil kuda....hala tuju PAS semakin sesat...UMNO  syaitan besar  di sanjung...!!!

Kita  rasa terkejut apabila PAS mempertahankan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang kini dituduh menerima berbilion ringgit ke dalam akaun peribadinya daripada 1Malaysia Development Bhd (1MDB).

Kita  terkejut  kerana  Mursyidul Am PAS ( mur-shit )  Datuk Dr Haron Din mempertahankan Najib dengan mengatakan artikel Wall Street Journal (WSJ) sebagai tidak logik.

Menteri Umno sendiri tidak meluahkan kenyataan sedemikian untuk mempertahankan Najib.

 Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah Datuk Seri Shafie Apdal hanya menggesa Najib menjelaskan dakwaan itu dan menyaman WSJ.

Mereka tidak mengatakan dakwaan itu tidak logik. Tetapi PAS mengatakannya, ini petunjuk PAS di bawah kepimpinan baharu sudah berubah.

Haron kelmarin  berkata dakwaan WSJ itu tidak logik dan menggesa siasatan dilakukan terlebih dulu.

Katanya, jika seseorang individu hendak mengambil dana awam untuk tujuan tertentu, dia akan menggunakan akaun sulit dan bukannya menerusi akaun peribadi.

"Oleh itu, saya merasakan laporan itu mesti disiasat kebenarannya sama ada benar atau tidak.

"Jika sebelum ini banyak laporan dikaitkan dengan perdana menteri dan syarikat 1MDB, tetapi setelah dijelaskan satu persatu, banyak berita didapati tidak benar," katanya, memetik laporan akhbar Utusan Malaysia.

Jumaat lalu, WSJ memetik dokumen siasatan ke atas syarikat sarat hutang oleh pihak berkuasa Malaysia, yang menunjukkan berbilion ringgit dimasukkan ke dalam peribadi Najib pada 2013.

Najib menafikan dakwaan itu dan kini berdepan gesaan supaya mengundur diri bagi membolehkan siasatan telus dilakukan.

Sebuah pasukan khas yang disertai peguam negara, polis dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) ditubuhkan bagi menyiasat dakwaan WSJ.

Najib juga menyalahkan bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad atas perkara itu.

Meskipun beberapa isu membabitkan 1MDB dan Najib dikaitkan secara langsung dengan skandal berkenaan, PAS kini dilihat tidak berminat dengan isu ekonomi..( cuma berminat tikam kawan dalam PR dari belakang dan bersetubuh dengan UMNO demi kepentingan duniawi )

Bukan saja tidak berminat, mereka juga tidak berpengalaman dan tidak kisah dengan isu 1MDB.

Mereka dilihat lebih berminat untuk bekerjasama dengan Umno bagi membentuk kerajaan perpaduan. PAS sudah banyak berubah.

Terpulang kepada rakyat untuk memutuskan sama ada PAS masih lagi parti yang akan menentang Barisan Nasional atau tidak.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI