top up tertakluk kepada GST? – RM10 telah di jual pada harga RM10.60....kejayaan tranformasi perompak besar najib pedajjalkan rakyat ...???....!!!!



Sehingga ke hari ini, kita dihidangkan dengan pelbagai info yang kurang tepat, dan terdapat sesetengah pihak mengatakan GST untuk tambah-nilai tidak akan memberikan kesan kenaikkan harga kerana digantikan dengan SST. Tetapi, perkara sebenar yang terjadi adalah berbeza – dan selari dengan pengumuman Altel sebelum ini.

Daripada percubaan kita  sendiri, semua tambah-nilai yang dijual bermula tengah malam ini di kawasan kediaman  telah memperlihatkan kenaikkan harga – sebagai contoh, tambah-nilai berharga RM10 kini dijual pada harga RM10.60. Pengguna juga boleh menyemak angka pendaftaran GST pada resit yang diterbitkan ketika kita melakukan pembelian.

Ia masih kurang pasti lagi buat masa ini, sama ada pengenalan GST tambahan ini hanya untuk pembelian daripada perkhidmatan seperti MOL sahaja (yang biasanya digunakan di kedai dan di 7-Eleven, ataupun kad tambah nilai biasa turut tertakluk dibawahnya.

Jadi komen dari syarikat  telekomunikasi  adalah perlu untuk menjawab persoalan  yang mencurigakan ini .Samada  syarikat berkenaan ambil kesempatan jadi penyamun  atau kerajaan  haramjadah najib rupanya memang benar benar penyamun....!!!

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI