takut bini pulas teloq lagi kuat maaa...najib pondan nih tuntut Nga Kor Ming mohon maaf kononnya di fitnah....!!!



AKIBAT takut bini  poyo  Rosmah Mansor, Datuk Seri Najib Tun Razak dilaporkan menghantar surat tuntutan kepada Ahli Parlimen Taiping dari DAP, Nga Kor Ming kononnya  berikutan satu entri di laman Facebook Nga yang menggambarkan Rosmah sebagai Perdana Menteri Malaysia.

Kandungan surat berkenaan meminta agar Penolong Bendahari Kebangsaan DAP itu memohon maaf atas penyiaran gambar tersebut dan andai dia gagal berbuat berkenaan maka saman akan difailkan.


##


kah kah kah...


first sekali  pastikan  kesahihan  gambar tu....tapi yang pasti  gambar  tu memang sahih...so apa masaalahnya sampai  buah  najib  terkucil gara gara  takutkan bini pundeknya...

kalau dah duduk dalam mesyuarat  bersama  menteri..apa ke jadahnya...rosmah sape..?...wakil rakyat mana...bertanding di mana...?

kalau nak duduk dan berlagak macam menteri ....hah bertanding lah dalam pilihanraya ...jangan guna nama laki sebagi PM boleh berlagak sana sini...tak payah duduk dalam mesyuarat menteri menteri pun kalau lagak mengalak isteri isteri bekas PM yang lain di luar sana...

Rosmah Mansur sibuk mengalahkan menteri



Dia ingat dia siapa? Apa jawatan Rosmah Mansor isteri Najib ini? Mengapa dia yang menyebok dan sentiasa sibuk mengalahkan menteri? Berapa gaji yang diberikan kerajaan untuk si pendek gemuk ini melakukan tugas-tugas yang sepatutnya dilakukan oleh menteri? Mungkin kerajaan patut potong gaji menteri berkaitan yang menyerahkan tugasnya kepada Rosmah.

Kalau nak sangat jadi menteri, nak sangat jadi ahli politik, masuklah bertanding Kak mah oi! Bukan menyebok buat kerja-kerja kerajaan berlagak mengalahkan menteri kemudian perabis duit rakyat duduk hotel-hotel mahal di luar negara atas alasan lawatan kerajaan.

yang ini pun dah cukup membukti...rosmah  menyalahguna kuasa jadi PM malaysia ...kah kah kah

siapa naik jet PM  masa  PM  di paksa   balik dari main golf dengan obama di amerika  syarikat  untuk lawata mangsa banjir

Mengapakah Jet Rasmi Kerajaan 9M-NAA tidak membawa pulang Najib secara langsung, tetapi perlu menggunakan jet TUDM yang pastinya memperuntukkan lebihan kos? 2. Mengapakah Jet Rasmi Kerajaan 9M-NAA berterbang ke arah timur dan mendarat di Indianapolis? 3. Siapakah yang menggunakan jet rasmi kerajaan tersebut?


dah tu bila gambar nih  tersebar  ada hati  guna  laki untuk ugut orang yang sebarkan gambar  nih...jangan anda  tengah  kemaruk berkuasa anda nak menyalahguna kuasa melalui laki dayus kamu...padah bakal menunggu kamu dan UMNO yang membiarkan perbuatan salahlaku ini berleluasa...satu hari nanti anda dan UMNo akan down juga...ameen..

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI