musibat first lady ( babi? ) of malaysia boleh menghancurkan kerjaya suaminya










Pemimpin negara  wajar di ingatkan agar berwaspada dengan karenah dan "muslihat" isteri masing-masing jika tidak mahu dibenci rakyat seterusnya menghancurkan masa depan kerjaya politik mereka.

Jelas ini ditujukan kepada "first lady of malaysia "/FLOM (wanita pertama)  bini najib yang semakin galak aktif mengalahkan perdana menteri  dalam membuat  sesuatu urusan negara  yang melibatkan suaminya

Sebelum ini  Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor dikritik Tun Dr Mahathir Mohamad di blognya, di mana bekas perdana menteri itu mendakwa pasangan itu mengamalkan "gaya hidup bermewah-mewah".

Dalam negara tertentu, karenah wanita yang memakai gelaran ‘first lady’ boleh menghancurkan kerjaya dan masa depan politik seorang pemimpin negara.Demikian kerenah isteri pemimpin di negara ini.

Maka, tidak hairanlah jika Elena Ceausescu, isteri bekas diktator Romania Nocolae Ceausescu dihukum mati bersama suaminya oleh rakyat Romania disebabkan peranannya dalam pemborosan harta negara dan kezaliman kuasa.

Jika suami tidak berperanan sebagai pembimbing dan pengawal yang soleh terhadap isteri mereka maka pelbagai kemungkinan boleh berlaku atas kemahiran wanita dalam perancangan atau kaid mereka.

Perkataan Arab iaitu "kaid" yang digunakan di dalam Al-Quran bermaksud perancangan yang mempunyai unsur licik dan muslihat.


About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI