duduk main twitter ...kaw tim ma... apa mau takut...kroni di utamakan...pembangkang dan rakyat di mangsakan !!!

Saya tak bimbang tindakan terhadap abang, kata KPN





Ketua Polis Negara (KPN)  Tan Sri Khalid Abu Bakar memberi jaminan tidak akan masuk campur dalam siasatan membabitkan abangnya, Datuk Abdullah Abu Bakar yang terlibat dengan protes gereja di Taman Medan, Petaling Jaya.

Khalid berkata, beliau sangat profesional dalam kerja dan tidak akan berkompromi dengan undang-undang walaupun membabitkan ahli keluarganya.

"Saya tidak risau jika tindakan diambil ke atas abang saya dan sekiranya membabitkan sebarang kesalahan, saya tidak akan masuk campur dengan siasatan dijalankan polis Selangor.

"Saya amat profesional dalam perkara ini, tiada sentimen adik beradik akan mempengaruhi tindakan saya," katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman di Kuala Lumpur hari ini.






##



yang mengaku professeonal  lagi bahaya...selalunya dia tidak menepati apa yang dia kata...ibrahim ali bapak tiri dia yang menyalak siang dan malam bagai anjing gila...dia tiada teloq  nak tangkap...inikan abang dia...kroni kuat  mana boleh  kacau maaa...kita tengok ini sandiwara KTN...tengok dia ada teloq  mahu kacau dia punya abg...sumpah potong ayam wa cakap...ini KTN  teloq pasti kena picit lagi...kah kah kah...sape picit...dia punya abang la...

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI