besarnya kepala ale uto KPN kita...kalau bukan berniat menakutkan puak pembangkang ...dia nak tunjuk apa...?...betapa besar kuasa dia jaga perut dan jadi barua UMNO kot...!!!!




Laman akaun Twitter milik Tan Sri Khalid Abu Bakar hari ini, yang mengarahkan ketua polis Pulau Pinang mengambil tindakan ke atas timbalan ketua menteri negeri itu.

Tindakan Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar mengeluarkan kenyataan melalui akaun Twitter bukan bertujuan menakutkan pihak tertentu atau bermotifkan politik, kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.

Sebaliknya, beliau berkata Polis Diraja Malaysia (PDRM) bersikap profesional, tidak memihak dan sentiasa mengekalkan undang-undang serta ketenteraman awam, mencegah dan mengesan penjenayah dengan pendekatan tanpa gentar atau pilih kasih.

"Sehubungan itu PDRM memaklumkan kepada orang ramai mengenai tindakan yang diambil melalui Twitter dengan mengambil kira perkara-perkara yang boleh menimbulkan kebimbangan orang awam dan kejayaan dicapai oleh PDRM," katanya.

Zahid berkata demikian dalam jawapan bertulis kepada soalan Lim Kit Siang (DAP-Gelang Patah) mengenai kesesuaian tindakan Khalid menggunakan Twitter mengeluarkan arahan bagi mengambil tindakan menahan individu.

Zahid berkata hebahan sebegitu tidak menyalahi sebarang undang-undang serta peraturan yang sedia ada dan mudah serta cepat disebarkan kepada masyarakat umum.

Beliau berkata PDRM memandang serius kerana terdapat pihak yang tidak bertanggungjawab dan mempunyai kepentingan telah menggunakan media sosial mempengaruhi atau menghasut pihak ketiga sehingga boleh menjejaskan keselamatan negara.

"Justeru itu, semua pihak perlu menitikberatkan langkah pengawalan dan waspada bagi mengelak tercetusnya sentimen perkauman dan keagamaan," katanya. – Bernama



##


ala biasalah berkhidmat dengan bapak anjing....bodek lebih dan tunjuk perangai samseng dan gila kuasa...menteri  KDN pun dah terlibat dengan samseng dan tokeh judi...apalah sangat dengan anjing seekor nih...jaga perut memanjang lah lu....kalau PR memerintahnya  nanti tau lah nasib lu...!!!


kalau kena puak dia semuanya  tidak menyalahi undang indang walaupun arahan dan kata kata melalui media sosial...tapi kalau pembangkang yang lakukan...puhhh...macam celaka  lajunya  polis  ini  buat kerja....

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI