applikasi android untuk aduan kerosakan jalanraya di tempat anda



Dalam usaha memudahkan para pengguna membuat aduan berkaitan kerosakkan jalan raya, kini Kementerian Kerja Raya telah melancarkan sebuah aplikasi khusus untuk para pengguna Android dan iPhone, sekaligus memudahkan lagi proses menyampaikan aduan kepada pihak KKR.

Menggunakan aplikasi berkenaan, ia hadir dengan sokongan geolokasi untuk mengenal-pasti lokasi semasa, selain turut membolehkan pengguna memuat-naik gambar kerosakkan jalan raya menggunakannya. Pengguna boleh memilih untuk merakamkan gambar atau memuat-naik dari galeri menggunakannnya.

Seterusnya, anda akan diminta untuk memasukkan beberapa maklumat seperti jenis kerosakkan, dan seterusnya mengisi butir peribadi sebelum menghantar ia kepada pihak KKR.

Bagi anda yang menggunakan peranti Android atau iPhone, boleh memuat-turun aplikasi ini dan melakukan aduan kerosakkan berkaitan jalan raya melaluinya, sekaligus memudahkan lagi penyampaian aduan kepada pihak KKR.


Muat-Turun Aduan Jalan KKR untuk Android


Muat-Turun Aduan Jalan KKRT untuk iPhone

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI