hina PM dan bini rakusnya tak boleh tapi bila hina ulamak seperti ustaz azhar idrus ,seluruh pimpinan negara yang kununnya alim buat buat tak tau....!!!



halal di hina oleh pimpinan negara

Penyebaran video lucah di laman sosial yang kononnya mengaitkan pendakwah dan penceramah terkenal, Ustaz Azhar Idrus (UAI) sememangnya  niat jahat pihak tertentu ( kerja yang biasa di buat golongan melayu  penyokong UMNO sesat ) untuk menjatuhkan golongan ulama di negara ini.

Sambil menafikan pelaku dalam video lucah yang sudah tersebar luas itu adalah UAI, ia adalah usaha terancang pihak tertentu  berkenaan untuk menjatuhkan golongan ulama selain cuba menggagalkan usaha penyebaran dakwah di kalangan umat Islam di negara ini.

Itu adalah usaha terancang pihak berkenaan  untuk menjatuhkan bukan saja UAI tetapi juga golongan ulama di negara ini.

Kebelakangan ini seperti sudah wujud trend untuk menjatuhkan golongan ustaz dan ulama ini.

Ini kerana pihak yang berkenaan seperti tidak senang duduk apabila melihat masyarakat Islam di Malaysia sekarang semakin suka dan rajin ke majlis ilmu hingga program ceramah agama dan dakwah sudah menjadi fenomena sekarang.

Justeru, pihak berkenaan  sengaja merancang usaha kotor ini untuk menjatuhkan ulama dan memesongkan akidah umat Islam di negara ini.

Ia termasuklah program 'I Want To Touch A Dog' di ibu kota baru-baru ini.

Mereka akan buat apa saja untuk merosakkan umat Islam .Sementara itu  UAI masih meneruskan program ceramah seperti biasa dan tidak terjejas dengan penyebaran video palsu itu.




di lindungi oleh pemimpin atasan negara


golongan ini bebas buat video fitnah membabit  pihak pihak yang  tidak di senangi  olehnya.Orang ini bebas melakukan kerja kerja kotor  seperti ini dengan di dalangi  pihak atasan pemerintah  dokongannya dengan  tujuannya adalah menjatuh air muka dan kredibiliti  orang yang di musuhi  terutama dalam menyekat pengaruh islam yang sedang berkembang pesat .

Tak heran saban hari di akhir  akhir ada di kalangan  pihak pemerintah dengan terang terang memusuhi gerakan islam dengan menfitnah sebagai pertubuhan pengganas .Tindakan  penangkapan kununnya penyokong IS ( sandiwara ) adalah serampang 2 mata yang mana dalam masa  untuk mengekang pengaruh islam dan juga mengabui mata rakyat dari masalah  kelemahan pemimpin  sekarang yang banyak terlibat dengan ketirisan ,penyelewengan dan rasuah  dalam menguruskan  pentadbiran negara .

Jadi kita tak heran kalau kerja kerja menghina ulamak dan pendakwah ,serta gerakan islam  yang lain di dalangi oleh  mereka seperti di atas ini ataupun talibarut talibarut upahan mereka .






Najib : IS tidak mewakili Islam

salah satu fitnah jahat yang di taja oleh pimpinan negara malaysia






lelaki  ini  di tahan kerana hina PM 


Nampaknya  PM laki bini  ini  lebih mulia dari  menghina islam  dan nabi muhammad SAW...hina kedua duanya ini boleh di tahan dan di dakwa...hina islam dan hudud...?





hina islam.....seekor haram pun tak berani ambil tindakan.




About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI