elok la jadi talibarut amerika dan zionis....masalah sosial , rasuah berprofil tinggi dan lain lain jenayah makin teruk di negara ini tapi masih sibuk nak halang rakyat negara ini pergi berjihad di syria...banggang ke apa..?

siasat doktor sertai pejuang IS



LAMAN blog Diari Seorang Muhajirah seorang wanita bernama Shams, 26, menceritakan pengalamannya tinggal di Syria dan mengaku menganggotai IS.

Kuala Lumpur: Polis akan menyiasat kesahihan satu laman blog didakwa milik seorang doktor wanita dari Malaysia yang kununnya  menganggotai pasukan pejuang  Negara Islam (IS).

Ketua Penolong Pengarah Cawangan Khas, Bahagian Petugas Khas (Operasi/ Counter Terrorism) Bukit Aman Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata, pihaknya akan melakukan siasatan terperinci sebelum membuat ulasan lanjut mengenai pembabitan wanita itu dalam aktiviti  berkenaan.

“Saya tidak dapat mengulas lanjut, biar kita lakukan siasatan terlebih dahulu,” katanya ringkas ketika dihubungi di sini, semalam.

Menerusi laman blog Diari Seorang Muhajirah seorang wanita bernama Shams, 26, menceritakan pengalamannya tinggal di Syria dan mengaku menganggotai IS.

Dalam paparan blog berkenaan, terdapat 24 catatan pengalamannya mengenai aktiviti di Syria termasuk perkahwinannya dengan seorang rakan anggota IS selepas dia menjejakkan kaki di negara berkenaan pada Februari lalu.


mari kita tengok dasar pengkhianat   islam  dan ejen zionis  negara ini...


Tentera Darat Malaysia jelaskan sebab Tentera Amerika kelihatan di Terengganu..









Kira-kira 300 anggota tentera Amerika tiba di Terengganu bagi menjalani latihan tentera bersama-sama dengan Angkatan Tentera Darat Malaysia.

Mereka tiba dengan sebuah pesawat boeing 777 yang mendarat di Lapangan Terbang Sultan Mahmud Kuala Terengganu malam Khamis.



Dalam satu kenyataan media yang dikeluarkan Perhubungan Raya Tentera Darat pada Jumaat memaklumkan kehadiran Anggota Tentera United States Army Pacific Command (USARPAC) dari Hawaii adalah untuk melaksanakan eksesais Keris Strike Siri 18/2014.

Eksesais ini akan dijalankan mulai 13 hingga 26 September September 2014 di sekitar kawasan Kem Pangkalan Chepa dan Kem Desa Pahlawan.

“Eksesais ini merupakan siri eksesais gabungan yang diadakan setiap tahun melibatkan Formasi 8 Briged di bawah naungan Markas 2 Divisyen.

“Pada tahun ini ia dilaksanakan berorentasikan Pengurusan Bencana dan Bantuan Kemanusiaan dalam senario bencana banjir,” kata kenyataan itu.

Tujuan utama eksesais bilateral ini dijalankan adalah untuk meningkatkan tahap pengetahuan dan pengalaman kepada peserta khususnya dalam pengurusan bencana alam, dan perlaksanaan Operasi Pengaman Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB).

Selain itu, eksesais ini juga mampu mengukuhkan hubungan dan kerjasama ketenteraan bagi kedua-dua buah Negara serta memberi pendedahan kepada prosedur operasi medan di antar pemerintah dan staf dalam eksesais gabungan.

“Dengan penjelasan ini diharap dapat memberi gambaran sebenar berkaitan salah tafsiran kehadiran tentera US sepertimana yang telah dilaporkan di kebanyakan media sosial tempatan,” menurut kenyataan itu lagi.

Sebelum ini ketibaan tentera tersebut telah menimbulkan pelbagai spekulasi di kalangan rakyat Terengganu khususnya dan Kelantan amnya.

Ini kerana pesawat boeing 777 yang mendarat di Terengganu itu dilihat lengkap dengan alatan perang dari Amerika lapor BNBBC




##



kenyataan ini  dengan jelas  menunjukkan negara ini  menyokong  negara  yang bersubahat dengan zionis dan menaja keganasan  antarabangsa  dan yang jadi mangsa di labelkan  sebagai pengganas adalah mereka yang ingin berjihad di syria..semata mata nak menunjukan negara ini sebagai pembodek tegar negara kafir lahanat  tersebut .

dah tau amerika tu bersubahat dengan zionis menzalimi rakyat palestine ...mereka ini juga musuh islam tapi tergamak menjemput musuh islam ini menjejaki ke bumi negara ini...tak guna lah selama ini terpekik terlolong kutuk kezaliman zionis di gaza tapi rupanya hanya satu sandiwara untuk menipu rakyat negara ini..jemput ejen zionis boleh...berjihad ke syria dan ISIL tak boleh pulak...

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI