putrajaya jangan cuba alih isu gambar anak anwar dengan anak pemimpin sulu...najib jumpa pemimpin pengganas antarabangsa dan yahudi tak seriau pulak ea....!!!



seriau ...pemimpin UMNO jadi hilang akal...!!



yang ini boleh pulak jumpa pemimpin pengganas  dan yahudi...dasar munafik pemimpin UMNO...


Putrajaya  di bidas  kerana membesarkan isu gambar kontroversi pertemuan Nurul Izzah Anwar dengan anak perempuan bekas ketua kumpulan pemberontak Sulu, Jamalul Kiram III.

Sebaliknya kerajaan  wajib di persalahkan  kerana lemah dan gagal dalam menangani isu pencerobohan di Lahad Datu pada 2013.

Tidak wajar menuduh ahli Parlimen Lembah Pantai itu sebagai pengkhianat walhal mereka yang paling lantang mengecam insiden pencerobohan Lahad Datu.

Harus diingatkan PKR dan rakan pembangkang  di Parlimen adalah antara yang paling mengecam pencerobohan di Lahad Datu di mana kita percaya kerajaan Malaysia tidak berjaya menangani dengan teratur dan baik.

Umno dan Barisan Nasional (BN) cuba mengalih isu sebenar, iaitu mengenai pembebasan bekas ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim selepas gesaan sekumpulan pemantau daripada Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB).

BN tidak seharusnya lari daripada perkara ini dan memang  sengaja hendak mengalihkan perhatian

Kontroversi tercetus selepas ‎terdedah gambar pertemuan Nurul Izzah dengan Jacel yang dimuat naik dalam akaun Facebook miliknya.

Tindakan itu mengundang kritikan ramai pihak terutamanya pemimpin kerajaan yang mengatakan tindakan Nurul Izzah itu sebagai tidak wajar.

Bagaimanapun, Nurul Izzah mempertahankan tindakannya bertemu Jacel mengatakan pertemuan itu diaturkan Manila.






##




jumpa  yahudi dan pemimpin pengganas antarabangsa amerika syarikat  boleh pulak ea...tak seriau ...dasar munafik...


About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI