telor barua nih tegang di picit rosmah sampai tak mampu nak carik orang yang pijak gambar penyanggak 1 mdb dan haji tolol...!!!

Polis Tawar Ganjaran Cari Individu Pijak Gambar PM, Hadi



KUALA LUMPUR – Polis menawarkan ganjaran kewangan kepada sesiapa yang memberi maklumat sehingga tertangkapnya individu yang memijak gambar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, sewaktu perhimpunan Bersih 4 baru-baru ini.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Zainuddin Ahmad berkata, polis memandang serius perbuatan memijak gambar itu kerana ia mewujudkan suasana tegang sehingga membangkitkan ketidaktenteraman awam dalam kalangan masyarakat di negara ini.

“Polis harus mengambil tindakan mengikut landasan undang-undang bagi memastikan perkara sebegini tidak mencetuskan tindak balas mana-mana pihak yang akhirnya akan menjejaskan keselamatan awam,” katanya dalam kenyataan di sini, Jumaat.

Beliau, bagaimanapun tidak menyatakan amaun yang ditawarkan.

Sehubungan itu, polis menyeru kepada mana-mana pihak yang mempunyai maklumat mengenai pelaku-pelaku terbabit agar tampil membantu siasatan. –

BERNAMA





##



ini macam serupa bantu penyanggak tangkap   tuan rumah...kah kah kah..ini betol betol buat kerja barua...

sape agaknya yang nak bantu barua nih melainkan bangsat bangsat  yang jadi barua...

jangan mimpilah  ada orang nak kasi maklumat...mulia sangat ke pemimpin lahanat tu sampai tak boleh di pijak gambar...

apa yang tegang bro...sampai pijak gambar pemimpin lahanat  tu di larang...lu punya telor tegang ka..sbb rosmah bini najib marah lu tak dapat tangkap itu worang arr...!!!

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI