konfirm hadi dan geng ulamak BARUA....PAS tidak tolak kemungkinan sertai himpunan ‘baju merah’, kata Hadi



akhirnya dia ni rupanya BARUA...!!!


PAS tidak menolak kemungkinan untuk menyertai perhimpunan "baju merah" selepas menilai matlamat dan tujuan penganjuran perhimpunan tersebut untuk menyatukan Melayu, kata  Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Menurut portal Astro Awani, presiden PAS itu menegaskan parti Islam itu akan kekal dengan prinsip memperjuangkan Islam.

"Yang menyatukan Melayu mesti Islam bukan semangat kebangsaan. Yang kedua, orang Melayu perlu mengambil kira kaum lain, jangan abaikan kaum lain.

"Ini kerana saya sebut dalam banyak ucapan saya... kaum lain juga adalah mangsa penjajahan," katanya seperti dilaporkan portal itu.

Beliau pada masa yang sama, mengkritik perhimpunan Bersih 4 baru-baru ini dengan mengatakan PAS tidak menyertainya kerana berpendapat ianya tidak wajar diadakan ketika negara di ambang sambutan Hari Kemerdekaan.

Hadi turut menyifatkan insiden peserta yang memijak gambarnya semasa perhimpunan itu sebagai satu tindakan kebudak-budakan sambil menyarankan supaya kerajaan tidak terjebak sama dengan tindakan tidak matang sedemikian.

"Saya anggap itu langkah kebudak-budakan. Saya anggap itu langkah budak, serah pada orang tua. Orang tua budak-budak tu. Saya harap kerajaan pun jangan jadi budak-budak.

“Himpunan Rakyat Bersatu” yang dianjurkan kumpulan "baju merah" dijadualkan berlangsung pada 16 September di Plaza Low Yat dan Jalan Bukit Bintang di Kuala Lumpur





##


seronok tengok hadi tolol dan ulamak barua  berdemo dengan geng baju merah...lepas berdemo boleh terus join UMNO...ha ha ha

ulamak tolol cakap lidah macam  keling...nak satukan melayu...masuk UMNO..ha ha ha...puak puak barua lu yang elok masuk...ha ha ha

nilah wajah sebenar Hadi Awang. seorang ular mak yg bijak putar belit. Guna agama utk kepentingan sendiri.. guna isu hudud utk dpt sokongan org2 kampung. Bila dah menang, dia pro kepada Umno.

So kepada pengikut Pas yg masih menyokong Hadi- fikir2 lah sendiri.. baik ke tidak perangai presiden korang tu....

Perbuatan memijak gambar oleh peserta Bersih4 adalah perbuatan budak-budak. Eh..memang pun mereka budak. Yang ini tua beruban nak sertai Merah ini apa pulak cerita? Dah tahu ianya akan menimbulkan perasaan perkauman, Hadi masih lagi nak menjolok sarang tebuan.

Apakah dah jadi dengan orang ini? Dah cukup sesat. Memang bertuah lah PKR bila PAS sendiri yang menguburkan diri sendiri dan tiada orang lain. Agaknya perasaan prasangka kaum lain terhadap tujuan sebenar PAS memang tepat.


Saja nak tanya.. demonstrasi jalanan ni tak haram ke?

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI