helooo menteri pembodek PM penyanggak....najib bapak penyanggak atau penganjur BERSIH 4 yang penyanggak...?

Enggan bayar kos pembersihan Bersih 4, Maria Chin penyangak, kata menteri



abd rahman  sialan....hamba abdi bangsat  seperti yang najib war war...sanggup jadi bangsat dan menjilat

Keengganan penganjur himpunan Bersih 4, Maria Chin Abdullah membayar kos pembersihan berjumlah RM65,000 kepada Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) disifatkan sebagai penyangak yang menidakkan hak rakyat, kata Datuk Abdul Rahman Dahlan seperti dilaporkan Utusan Malaysia.

Menteri kesejahteraan bandar, perumahan dan kerajaan tempatan itu berkata, Maria sepatutnya perlu menggunakan sumbangan dana RM2.4 juta yang diperolehnya mengikut saluran betul termasuk berkaitan kos pembersihan.

"Itu adalah wang rakyat, milik rakyat, hak rakyat dan seharusnya digunakan untuk apa jua berkaitan Bersih 4 termasuk bil pembersihan.

"Ini tidak, saya melihat dana tersebut disalah guna dan tidak 100% berkaitan perhimpunan itu sedangkan rakyat berharap wang tersebut digunakan sebaik mungkin," katanya kepada akhbar itu.

Katanya, pengerusi Bersih 2.0 itu tiada alasan lagi untuk menidakkan bil berkenaan yang sepatutnya terkandung dalam sebahagian daripada perancangan selepas menganjurkan perhimpunan haram pada Sabtu dan Ahad lalu.

Rahman berkata, pihaknya tetap akan menghantar bil tuntutan kos pembersihan kepada penganjur tersebut selewat-lewatnya esok.

Ahli Parlimen Kota Belud itu berkata, pihak berkuasa tempatan (PBT) termasuk DBKL diharap dapat menyerlahkan ketegasan terhadap mana-mana penganjur perhimpunan supaya menepati undang-undang serta tidak memberi beban kepada pihak lain.

Maria sebelum ini dilaporkan enggan membayar sebarang bil tuntutan kos pembersihan dan mencabar Rahman mengemukakan bukti pihaknya mengotorkan kawasan ibu kota negara.

"Kemukakan bukti, kita akan jawab di mahkamah," katanya.





##




ala...jangan di layan  menteri anjing giler ini...mengampu dan membodek itu ajer yang dia tau...sia sia dan bodoh lah rakyat yang mengundi barua seekor nih...
kalau nak...jawab di mahkamah...senang citer...kat situ terbongkar  belang menteri yang tak der teloq nih..

najib jadi penyanggak rm 2.6 bilion tak mau celita maaa...lu boleh jilat sama dia...cehhh

apa lu ingat  harta DBKL  tu bukan duit rakyat ke? merompak menyamun duit rakyat melalui saman kompaun dan macam2 denda tak cukup lagi ,,inilah kalau dasar kerajaan menindas rakyat kroni2 pun sama ikut dasar menindas

tunjuklah kat mahkhamah berapa kos pembersihan yang ditanggung only kerajaan apabila majlis yang dianjurkan di persekitaran dataran merdeka (Fiesta Samba Brasil 2014). Kalau adanya perbandingan dari segi kekotoran dan kos pemebersihan yang seiras, maka Bersih baru perlu bayar. kalau tiada, bersih ada hak membawa isu ke makhamah kerana semua sukarelawan telahpun memastikan bahawa persekitaran BERSIH selepas perhimpunan awam.

Si hamba abdi najib  ini hanya mencerminkan kebodohan bangsat pemimpin pemimpin negara dalam tanggungjawab kepada negara.

menteri tidak berbangsa budi ini amat menyusahkan kemartabatan orang Melayu yang beragama Islam kerana sifat celupurnya seperti orang terencat akal

kalau inilah menteri direstui oleh kuasa kerajaan ........ maka bagaimana generasi Malaysia dapat maju.

errrrr...rm 2.6b pon duit rakyat.. Najib kebas seorang jer. Maybe dia ada share sama Dahlan bangsat  nih ..sebab tu tak berbunyi.





About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI