hah apa...blogger penjilat UMNO papagomo ambil kesempatan mensasikan kes di plaza low yatt...duit saman saman anwar tak bayar lagi dah buat hal..ada yang sponsor ke..?!!!




DALAM satu kenyataan hari ini, Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar mengesahkan bahawa kes kononnya seorang pemuda ditipu ketika membeli telefon bimbit di Low Yat sebelum terjadinya adegan pukul-memukul, merupakan satu sandiwara bagi mengaburi fakta asal bahawa dia sememangnya mencuri.

Bukan itu sahaja, PDRM juga akan membuat siasatan terhadap seorang anggota polis yang melepaskan rakan yang mengiringi suspek kes curi berkenaan kerana mereka percaya, dia merupakan dalang yang menyebarkan berita palsu tersebut sebelum ia menjadi viral di media sosial.

“Tindakan anggota polis ini (melepaskan rakan suspek) tanpa merujuk pegawai kanan dia. Itu kita akan uruskan dia secara berasingan. Yang dibebaskan ini, balik buat cerita kata dia ditipu, ini diada-adakan, dan sebagainya. Dan ia digembar-gemburkan dalam media sosial.”

Selain itu, PDRM juga sedang memburu beberapa orang individu yang terlibat dalam mensensasikan isu tersebut, antaranya adalah blogger kontroversi, Papagomo.

“Dan antara yang membuat cerita yang tidak betul ini ialah Papagomo, dan beberapa orang lagi. Dan saya arahkan mereka semua ini ditangkap. Apa yang sebenarnya berlaku kelmarin adalah individu terbabit mencuri telefon bimbit bukannya ditipu oleh penjual.

“Ini yang saya mahu terangkan. Tidak ada kena mengena dengan ditipu penjual. Individu terbabit juga ditahan pihak polis.”





Polis buru Papagomo penyebar berita palsu insiden Low Yat


Polis kini sedang memburu penulis blog Papagomo yang didakwa menyebarkan berita palsu sehingga mencetuskan pergaduhan di Plaza Low Yat, Kuala Lumpur, semalam, kata Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar.

Turut akan disiasat ialah anggota polis yang melepaskan rakan yang mengiringi suspek yang dikatakan mencuri telefon itu, sehingga membolehkannya menyebarkan cerita bohong berkenaan insiden itu.

"Tindakan anggota polis ini (melepaskan rakan suspek) tanpa merujuk pegawai kanan dia. Itu kita akan uruskan dia secara berasingan.

"Yang dibebaskan ini, balik buat cerita kata dia ditipu, ini diada-adakan, dan sebagainya. Dan ia digembar-gemburkan dalam media sosial.

"Dan antara yang membuat cerita yang tidak betul ini ialah Papagomo, dan beberapa orang lagi. Dan saya arahkan mereka semua ini ditangkap," katanya pada sidang media di Plaza Low Yat sewaktu melawat bangunan itu petang ini.



##





Celaka punya bloggers dan pencuri.....buat kerja macam nie. di bln ramadhan....semoga korang dapat balasan setimpal....perosak negara...bikin malu saje.

papagomo ini adalah orang yang telah di saman oleh anwar...namun masih bergerak aktif  mengambil kesempatan mensensasi kan suasana...duit anwar takk bayar lagi...hidup dah papa kedana...tak malu kah lagi...



About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI