Najib perbodohkan orang melayu dengan guna wang haram 1MDB bina masjid




Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mengagihkan bubur lambuk kepada masyarakat sekitar Masjid Jamek Kampung Baru, kelmarin. Pada majlis itu juga Najib mengatakan wang 1MDB disalurkan untuk membina masjid berkenaan


Tindakan Datuk Seri Najib Razak berkata wang 1Malaysia Development Berhad (1MDB) disalurkan untuk pembinaan masjid  nampaknya dengan niat  memperbodohkan  orang Melayu. dari mengingati skandal  penyelewengan yang menimpa 1 MDB

Perhitungan yang dibuat perdana menteri  ini   yang ternyata  di anggap tidak logik, iaitu antaranya wang 1MDB digunakan untuk membina Masjid Jamek Kampung Baru.

Kita  sendiri sedih  melihat taktik  Najib ini terlalu cerdik sehingga  menggunakan  perhitungann yang tidak logik.

Seperti pergi cerita bagi wang 1MDB kepada masjid, bukankah itu memperbodohkan  pemikiran orang Melayu dan orang ramai?.

Kenyataan ini  merujuk kepada kenyataan Najib pada Jumaat baru-baru ini mengatakan 1MDB banyak berjasa untuk pembangunan Islam.

Najib memberikan contoh pembangunan semula masjid itu, yang menelan belanja sebanyak RM20 juta adalah sebahagian daripada sumbangan syarikat itu melalui Yayasan 1MDB.

Tindakan Najib itu dilihat seperti cuba menutup dosanya dalam syarikat bermasalah sarat hutang 1MDB.

Kenapa kamu hendak tutup dosa sendiri dengan 1MDB itu dengan kata duit diberikan kepada masjid.

Kamu hina orang ramai bila kata macam itu, kamu seolah-olah nak bersihkan dosa.

Perdana menteri jangan ingat rakyat semua bodoh dengan alasan yang diberinya semata-mata untuk membela syarikat tersebut.






##



Wang haram, tidak halal lebih-lebih lagi utk bina Masjid. Ada ke kontrak pembinaan Masjid tempat suci mengikut tender, tiada penyelewengan kewangan dan kos perbelanjaan di audit dan dipapar kat Masjid yg siap dibina utk pengetahuanumat islam  disitu!

Bayar faedah hutang pun tak mampu, menderma kepada madjid pula...Nampak sangat nipunya...

dan ini namanya...lepas rompak 1 MDB  pergi umrah dan bina masjid....kah kah kah


Kamu pikir kami lembukah  untuk mudah di perbodohkan...kah kah kah

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI