mentaliti pengerusi tabung haji kantoi SPM,...IQ rendah...akhlak pun lagi rendah...padah lantik keling paria IQ rendah jadi pemimpin !!!

Fitnah terhadap Tabung Haji rugikan semua pihak, kata pengerusi



masa pilihanraya dulu kelentong kata kena pukol...bila jadi pengerusi tabung haji melebong pulak..kata tabong haji di fitnah....pelik..macam mana kaki fitnah boleh jadi  pengerusi tabung haji....kah kah kah


Semua pihak harus menghentikan fitnah kepada Lembaga Tabung Haji kerana badan pengurus dana haji itu masih berada di landasan landasan betul seperti sebelum ini dan menunjukkan kemajuan dan keuntungan yang tinggi, kata Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim.

Pengerusi Tabung Haji itu meminta agar pihak yang tidak bertanggungjawab menghentikan fitnah terhadap agensi itu kerana ia hanya akan merugikan semua pihak.

"Ia semakin menunjukkan aras kemajuan dan keuntungan yang tinggi," katanya yang juga ahli Parlimen Baling seperti dilaporkan Utusan Malaysia hari ini.

Katanya, isu kontroversi Tabung Haji itu merupakan permainan pihak pembangkang yang cuba menjatuhkan reputasinya bersama agensi itu dan berharap supaya tiada pihak mengaitkan agensi tersebut dengan politik.

"Walaupun saya orang politik, apabila mengurus Tabung Haji, saya tidak mencampurkan dua perkara ini.

"Tabung Haji adalah satu badan yang telus yang memegang amanahnya dalam pengurusan jemaah haji ke Mekah," katanya.

Pada masa sama, beliau juga yakin keadaan akan kembali pulih seperti biasa di Tabung Haji dalam tempoh yang terdekat ini.

"Saya pasti sedikit masa lagi, semuanya akan kembali pulih dan kebenarannya akan diketahui," katanya.

Sebuah blog yang dinamakan "The Benchmark" pada 6 Mei membocorkan dokumen terperinci mengenai rancangan Tabung Haji membeli 2 plot tanah daripada 1MDB di tapak projek TRX itu.

Bagaimanapun, Tabung Haji hanya mengesahkan pembelian satu plot tanah pada keluasan 0.63 hektar dengan harga RM188.5 juta, menimbulkan bantahan daripada pendeposit agensi itu dan pemimpin politik daripada kedua-dua parti kerajaan dan pembangkang kerana membeli dengan harga lebih mahal daripada syarikat sarat hutang 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Selepas ditekan, Tabung Haji mengatakan akan menjual tanah di Tun Razak Exchange (TRX) dengan keuntungan RM 5 juta.





##




fitnah amender bangsat...ngko nih btollah  dasar keling paria lidah bercabang...jangan ngko pikir kami rakyat akan hentikan tuduhan  terhadap  tabung haji...jangan mimpilah...pasal ini duit kami...hak kami...ngko yang sengaja cuba berskandal dengan najib untuk bailout 1 MDB  guna duit penyimpan tabung haji secara haram


setakat lulusan kantoi SPM jadi pengerusi tabung haji...tak der taraf lansung melainkan menjadi barua pecacai najib untuk merompak rakyat..


untung  rahsia  persundalan gelap tabung haji nih terbongkar...kalau tak...selamat lah  duit penyimpan tabung  haji  di lahap oleh puak puak kamu haramjadah...bila dah terdedah dan di buktikan benar ada urusan pembelian tanah tu...pandai pulak lidah keling kamu...kata yang ianya fitnah...pergi mampos lah dengan kamu...


saman fitnah lah kalau berani...!!!



About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI