lu memang barua....jangan menyalahguna kuasa ugut orang lain persoalkan polis barua....!!!

Gelar KPN ‘barua’, polis siasat Azmin



Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali akan dipanggil polis merekodkan keterangan dalam masa terdekat bagi berhubung dakwaan beliau menggelar Ketua Polis Negara (KPN) Tan Sri Khalid Abu Bakar sebagai "barua", lapor akhbar Sinar Harian.

‎Ketua Polis ‎Pulau Pinang, Datuk Abdul Rahim Hanafi dilaporkan berkata, kertas siasatan kes itu akan dilengkapkan dalam tempoh terdekat selepas merekodkan  kenyataan timbalan presiden PKR itu berhubung ceramahnya semasa Pilihan Raya Kecil (PRK) Permatang Pauh baru-baru ini.

"Setakat ini, masih lagi kekal 15 orang direkodkan keterangan bagi kes menteri besar Selangor itu dan kami akan mengambil keterangan beberapa lagi individu termasuk Azmin untuk lengkapkan siasatan kes berkenaan.

"Kertas siasatan berkenaan akan dilengkapkan dalam tempoh terdekat ini untuk tindakan selanjutnya," katanya.

Azmin sebelum ini diberi tempoh seminggu bermula 7 Mei lalu mengemukakan permohonan maaf dan sekiranya gagal berbuat demikian, pihak polis akan membuka kertas siasatan dan tindakan lanjut akan diambil.
Namun beliau enggan berbuat demikian dan berkata hanya menimbulkan persoalan kepada Khalid, oleh itu tidak perlu memohon maaf berhubung perkara itu.

“Perlukah saya meminta maaf. Saya hanya bertanya soalan kepada Khalid dan bukan satu tuduhan. Adakah tanya soalan pun tidak boleh,” katanya.

Katanya, pihaknya juga mempunyai bukti jelas tidak membuat tuduhan itu dan menyerahkannya kepada peguam.

“Saya sudah mengumpulkan semua maklumat termasuk laporan media dan rakaman tentang apa yang saya katakan di Permatang Pauh dan menyerahkan kepada peguam saya,” katanya.

Khalid dalam responsnya menganggap dakwaan Azmin itu sebagai satu tuduhan yang melampau




##




negara polis anjing UMNO...soal barua kepada polis pun tak boleh...ini apa nama...arrr..polis bangkai nih dah x der kerja...selain habiskan masa duduk depan tweeter  harap pengampu tegar bagi info...sekarang nih dah melampau...main ugut  pulak dah...

ketua polis pulau pinang pun satu lagi barua...ampu bodek boss...senang naik pangkat...padahnya bila polis jadi anjing politik UMNO...sape bayar gaji anda...rakyat yang bayar...rakyat yang lantik kerajaan...sedar sedar  sikit...kami pembayar cukai  tak redha dengan perbuatan kamu..

khalid...lu memang barua apa...apa tuduh barua ...lu punya telor ada goyang...kalau lu bukan barua lu kena bagi statement lah lu bukan barua...jangan halang oang lain tutup mulut arrr...apa lu mau tunjuk ini negara polis anjing UMNO kah...ok..boleh ambik statement gua...akta polis ada kata cakap  barua itu  salah...jangan salahguna akta polis lepas tu tuduh  orang lain akta hasutan...!!!


Orang bertanya pun salahkah? Atau tiada kerja lain lagi? rakyat tengok dari bawah nampak tindakan tuan IGP bagai kebudak-budakan. bagaikan budak-budak zaman budak sekolah yang marah apabila diejek rakan

Kamu makan gaji wang daripada rakyat. Jangan sombong. Apa nak disiasat? Rakyat pun nak tanya kamu ini barua ke atau tidak? Jawab itu saja.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI