hukuman untuk lelaki gay....pejuang IS jatuhkan hukuman mati ke atas kaum yang di laknati Allah SWT




SEORANG lelaki gay kelihatan dicampak dari bumbung sebuah bangunan.

RAQQA, Syria – Kumpulan pejuang Islamic State (IS) kelmarin mendedahkan satu video terbaharu seorang lelaki gay dihukum mati dengan dicampak dari atas sebuah bangunan di sini.

Dalam kejadian yang dipercayai berlaku di Tel Abiad iaitu sebuah bandar dikuasai IS di Raqqa itu, lelaki tersebut kemudian direjam dengan batu oleh sekumpulan penyokong kumpulan pejuang berkenaan.

Lelaki yang tidak diketahui identiti itu sebelum kejadian didakwa di mahkamah kendalian IS atas tuduhan seorang homoseksual dan dijatuhi hukuman mati.

Dia juga disabitkan dengan kesalahan di bawah undang-undang liwat.

Terdahulu, seorang lelaki yang menggunakan alat pembesar suara membuat pengumuman kepada orang ramai di luar bangunan berkenaan memberitahu bahawa mahkamah telah memutuskan hukuman terhadap lelaki itu.

Mangsa yang diikat tangan dan kaki serta ditutup mata dengan kain hitam itu kemudian dicampak dari bumbung bangunan oleh dua anggota pejuang islam itu.

Badan mangsa yang jatuh di atas konkrit kemudian dikerumuni penyokong IS yang merebut-rebut melontar ketulan batu ke arahnya.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI