cermin diri dulu baru keluar statement...menteri perogol amah kata panggilan ‘Islamic State’ terhadap Isis beri gambaran buruk terhadap islam....err...rapist maid minister state tak beri gambaran buruk imej islam ke..?...kah kah kah...!!!





hebatnya pak menteri ini...masih menyibuk lagi bekas menteri tak tau malu nih...cemar  islam dengan merogol amah tak malu yer...!!!


Kumpulan militan Negara Islam Iraq dan Syria (Isis) perlu disebut sebagai kumpulan pengganas atau pelampau, bukan sebagai "Islamic state", kata Penasihat Khas Sosiobudaya kepada kerajaan, bekas menteri perogol amah indon Tan Sri Dr Rais Yatim.

Menurut beliau, istilah  "Islamic State" itu mempunyai makna tertentu dan memberi gambaran buruk kepada negara Islam sebenar.

"Janganlah dengan begitu mudah menerima sahaja Isis untuk merujuk kepada Negara Islam. Ia adalah kumpulan mungkar. Negara Islam tidak akan melakukan kemungkaran. Negara Islam adalah berlandaskan undang-undang syariah," katanya.

Rais (gambar, kanan), yang juga penasihat kepada Yayasan Keamanan Global Perdana (PGPF) berkata demikian dalam ucapan penutupnya pada Persidangan Antarabangsa "Orde Baharu Dunia: Resipi Untuk Peperangan Atau Keamanan!" di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya hari ini.

Beliau berkata istilah "Islamic State" diguna dengan meluas kerana Amerika menggunakannya.

"Oleh kerana Amerika menggunakan perkataan itu, kita pun menggunakanya juga," kata beliau.

Sementara itu, bercakap dalam sidang media selepas persidangan berkenaan berakhir, presiden PGPF Tun Dr Mahathir Mohamad berkata kumpulan militan Isis bukan sebuah negara Islam, tetapi pengganas.

"Kita diperkenalkan dengan perkataan Isis daripada Amerika Syarikat dan kita pun terima Islamic State kononnya. Ini bukan Islamic State, ini pengganas.

"Mereka ini mungkin dilatih dan dibekal senjata dan wang oleh orang yang menuduh mereka ini ialah IS. Oleh itu, kita terpaksa fikir semula umpamanya kenapa Isis terdiri daripada orang Islam cuma bunuh orang Islam sahaja...," jelas beliau






##



poyo  mangkuk hayun nih....mana dia dapat fakta bunuh orang islam ajer...kalau bunuh orang islam...orang islam yang macam mana..?...islam fasik ,munafik  dan bersekongkol dengan yahudi dan kafir  lahanat untuk memusnahkan  islam wajar di hapuskan..cermin diri  sendiri dulu lah...banyak terpalit dengan noda..!!!

dan termasuk dalam senarai adalah 2 ekor mangkuk hayun di atas...satu menghina islam melalui hukum hudud  dan satu mencemar islam kerana menyokong  syaitan yang di kenali itu dan  merogol amah indon .


Gaji RM500, Robengah  mangsa rogol  menteri  mampu bina rumah RM100K..


Mahathir  di gesa  segera bertaubat  kerana berkata ' lebih baik syaitan yang anda kenali daripada malaikat yang anda tidak dikenali’

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI