bagai tersampuk wabak temberang E-COLI najib ,kepala UG mustafa ali pecat pengarang harakah



kerja jahat UMNO masih tak sedar sedarkan  si kepala geng UG nie...patutlah kena londeh...!!!

Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali digesa berundur daripada kedudukannya sebagai ‎Pengerusi Harakah kerana memecat tiga pengarangnya.

Tindakan memecat Pengarang Harakah Tarmizi Md Jam, Pengarang Rencana Roslan Hamid, dan Ketua Pengarang Ahmad Lutfi Ahmad itu bersifat zalim dan melanggar hak kebebasan bersuara.

Kita  cabar Mustafa Ali berundur. Kita sangat benci 'GENG UG'  ini  yang di bela oleh PAS tiba-tiba menunjukkan sikap zalim .

Ketiga-tiga mereka pengarang Harakah itu dikatakan dipecat secara serta-merta kerana menyiarkan artikel yang mengkritik kepimpinan ulama dalam PAS.



##


Mmg cikgu Pa wajar berundur. Bukan saja sebagai pengerusi Harakah tetapi juga sebagai setiausaha agung PAS.

PAS tidak bergolak seteruk sekarang ketika datuk kamaruddin Jaafar menjadi SU Agung. Meskipun puak ulama benci kepada sesiapa yg pro Anwar termasuk kamaruddin tetapi terbukti beliau mampu menguruskan parti dengan baik. Tiada perpecahan dalaman ketika itu.

Cikgu Pa dilantik sebagai SU sebagai rakan rapat Hadi, sekarang masanya telah tiba kedua-dua mereka berundur untuk memberi muka baru yg lebih muda dan berwibawa memimpin parti.

PR tak kan pergi jauh kalau Cikgu Pa masih lagi SU PAS dan mengulangi pendirian pada PRU lalu Anwar tak blh jadi PM sebaliknya mahu melantik Tengku Razaleigh Hamzah.

Ku Li pula apabila dikunjungi perwakilan PAS memberi dua syarat. Pertama pendapat serta persetujuan Anwar dan kedua DAP

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI