padah saman kaki kencing 3 juta ahli umno......wanita umno di pecat






Ahli Wanita Umno Bahagian Langkawi Anina Saadudin yang memfailkan saman terhadap presiden parti Datuk Seri Najib Razak minggu lepas akhirnya dipecat daripada parti.

Dalam surat pemecatan yang sedang viral di media sosial hari ini, beliau dipecat daripada parti mengikut Fasal 20.7 Perlembagaan Umno kerana membawa hal parti ke mahkamah.

"Tiada komen setakat ini," kata Anina dalam respon segera  bagi mengesahkan mengenai surat pemecatan tersebut.

Surat yang dihantar ke Bahagian Umno Langkawi itu ditandatangani setiausaha agung Umno Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.

Difahamkan, Anina akan memanggil satu sidang akhbar pada esok bagi menjelaskan mengenainya.

Anina pada Jumaat lepas memfailkan saman terhadap Najib meminta beliau bertanggungjawab atas kronologi peristiwa yang melibatkan aliran wang RM2.6 bilion yang berakhir dalam akaun bank peribadi perdana menteri itu.

Terdahulu, Anina pada mesyuarat agung tahunan bahagian Langkawi dalam sebuah video yang tersebar melepaskan kemarahannya terhadap Najib, menggunakan perkataan kesat, mendakwa perdana menteri itu berbohong dengan mengakui semua 3 juta ahli Umno menyokong beliau.




##


Tarikh surat pecat : 2 Sept 2015
Tarikh terima : 1 Sept 2015

Buat surat pun tak betul tarikh, ada hati nak tadbir negara.... Yg tukang sign main tenyeh je..

ikan busuk bermula dari kepala, lama2 ke badan dan akhirnya ke ekor. bagi umno, kepala dah busuk dijangkit kanser, badan pun dah kena, tinggal sedikit ekor masih lagi boleh pakai sikit, tapi x lama lagi pun habis di rabak

kena pecat kerana perjuangkan kebenaran tak mengapa , jangan kena sanjung kerana menipu dan membela penjenayah negara

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI