keling ni merapu...bab bab mengampu dia nombor satu...setakat cakap boleh la...dalam negara ini berpuloh ribu terlibat dengan BERSIH...kesan lah.....!!!



keling atau bangla nih...boleh dapat jawatan timbalan menteri...

Wisma Putra kesan rakyat Malaysia terlibat Bersih 4 di luar negara, kata Reezal Merican

Kementerian Luar akan mengesan dan mengenal pasti rakyat Malaysia yang terlibat dalam perhimpunan haram Bersih 4 di luar negara.

Menyatakan demikian, Timbalan Menterinya Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican berkata, segala maklumat mengenai mereka yang terlibat akan diserahkan kepada pihak berkuasa berkenaan di negara ini untuk tindakan sewajarnya.

"Segala hasil pemerhatian kita akan disalurkan kepada agensi berkenaan, dan terpulang kepada mereka untuk mengambil tindakan selanjutnya.

"Sebagai contoh jika mereka yang terlibat merupakan pelajar tajaan Mara kita akan rujuk kepada Mara," katanya kepada pemberita selepas merasmikan program Pusat Transformasi Komuniti Bergerak, di Kepala Batas hari ini.

Ditanya sama ada pihaknya sudah mengenalpasti jumlah rakyat Malaysia yang terlibat, Reezal Merican berkata pihak berkenaan masih menjalankan siasatan.

Dalam pada itu, Ahli Parlimen Kepala Batas itu menasihatkan rakyat Malaysia yang menganjurkan perhimpunan haram di luar negara agar berhati-hati dan mematuhi undang-undang negara terbabit.

Beliau berkata sesetengah negara tidak mahu masalah politik negara lain dibawa (melalui perhimpunan) ke negara mereka.

"Singapura, misalnya, tidak membenarkan hal sedemikian," katanya. – Bernama






##



singapura  tidak membenarkan sebab  ada  udang di sebalik mee...kalau di benarkan alamt projek negara jahanam itu untuk sedut semua peluang yang ada di negara ini  terbantut .

Pakai baju kuning dan berkumpul bukan salah di negara lain. Buang masa aje. Suruh interpol tangkap itu sarawak report punya orang, langsung interpol tak peduli. Kerana bukan kesalahan buat pendedahan. Nak saman wsj, bila nak saman? Wsj buat laporan fitnah atas pm kita, saman lah.cakap boleh la..

Yang patut barua ini   tumpukan adalah orang yang jadi punca kenapa BERSIH ini berlaku. Kalau orang itu tak sebat duit sebanyak RM2.6 billion kononnya untuk buat dana politik, sudah tentu rakyat tidak perlu bersusah payah mengadakan BERSIH dan lagi satu  kalau pru di jalankan dengan adil ,saksama dan BERSIH....tak perlu ada perhimpunan BERSIH...


Apa dia fikir PRU di negara ini BERSIH dari  sebarang penipuan termasuk pengundi hantu dan projek IC..?


About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI