bersatu menyokong perompakan rm 2.6 billion ke najib..? sontot altantuya dan duit rompakan 1 mdb jadi derma haram mainan kamu...?

Bersatu Tanpa Kira Fahaman Politik Demi Islam Dan Ummah





PM( PANDAI MENIPU ) , Datuk Seri Najib Tun Razak BAPAK KAKI KENCING 1 MALAYSIA


KUALA LUMPUR – Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak berkata sudah masanya umat Islam bersatu dan berganding bahu tanpa mengira fahaman politik demi Islam dan masa depan ummah.

Perdana Menteri berkata mereka perlu bersama-sama mempertahankan keamanan dan Perlembagaan Negara, yang cuba dicabar oleh pihak tertentu.

Sikap berpuak-puak, katanya akan hanya melemahkan perpaduan umat Islam dan boleh menggadai kuasa dan maruah yang ada.

“Kita juga mesti bersikap sederhana dalam segala hal dan tidak melampaui batas sebagaimana digariskan ajaran Islam,” katanya dalam perutusan sempena Hari Raya Aidiladha, pada Khamis.

Perutusan Perdana Menteri itu disiarkan melalui laman blognya, NajibRazak.Com, di Facebook dan akaun Twitternya, pada Rabu.

Dengan mengambil semangat tema Hari Kebangsaan dan Hari Malaysia tahun ini, iaitu ‘Sehati Sejiwa’, beliau berkata umat Islam hendaklah bersedia berkorban, bersepakat dan menyatakan kesepaduan terutama dalam soal akidah, syariah dan akhlak.

“Jangan sesekali bekerjasama dengan pihak yang ingin menjadikan kita sebagai jambatan untuk mencapai hajat dan matlamat mereka, sehingga memporak-perandakan negara,” katanya.

Najib berkata dunia Islam melihat Malaysia sebagai istimewa dan model terbaik pembangunan sebuah negara Islam, oleh itu umat Islam harus bersatu padu dan memelihara perpaduan masyarakat berbilang bangsa di negara ini bagi menjamin kestabilannya.

Islam mengajar erti keamanan, perpaduan dan kesaksamaan dan sehubungan ini umat Islam hendaklah menghormati agama lain untuk mewujudkan keharmonian hidup bermasyarakat dan bernegara, katanya.

Dalam perutusan tersebut, beliau turut merakam ucapan takziah kepada keluarga mangsa yang terlibat dengan insiden menyayat hati kren tumbang di Masjidil Haram.

“Semoga seluruh ahli keluarga diberi kekuatan dan kesabaran atas ujian yang menimpa. Semoga Allah SWT mengurniakan sebaik-baik ganjaran,” katanya.

Sempena Hari Raya Aidiladha, Najib meminta umat Islam di negara ini menghayati hari yang agung itu dan menjadikannya iktibar dalam kehidupan.

“Sama-samalah kita berusaha menzahirkan erti pengorbanan dalam setiap tindak tanduk harian menyahut seruan Allah dan Rasul-Nya dalam memenuhi tuntutan iman dan takwa yang kita akui,” katanya. – BERNAMA







##



negara malaysia  model  negara islam terbaeekkk...?...wak lu najib....model pemimpin  negara islam  yang KUAT KENCING RAKYAT...terpalit dengan pelbagai skandal pun ada hati  nak memimpin negara ,..

rakyat jadi bangsat  kerana mendapat pemimpin dari keturunan BANGSAT  dari parti BNGSAT   yang kerjanya   tak sudah sudah merosakkan bangsa  dan memperalatkan  ISLAM...pahlawan BUGIS   konon...kah kah kah


nak saman WSJ pun sampai tercirit....kah kah kah

pahlawan taik kucing...kah kah kah

errr najib haramjadah.....islam tidak mengajar menolak hudud  dan menyokong sebarang perbuatan jenayah  atas nama  komisen dan derma....kah kah kah


bunuh  altantuya  kerana dapat suntut  dan komisen

duit  rompak  1 mdb  di ponggah najib

duit rompak jadi duit derma dengan membaruakan SPRM...


demi  politik islam dan ummmah yer...kah kah kah...rompak  sorang sorang makan sorang sorang....kencing 3 juta ahli UMNO hari hari...tanya pasal derma ajer dah kena pecat...tapi kalau wa yang tanya  pasti dah jadi aruah kevin morais kena tanam dalam simen kongkrit...kah kah kah


About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI