tak kenang budi sampi tergamak biar mayat ibu reput atas sofa




Tallahassee: Seorang lelaki boleh dianggap sebagai anak tidak kenang budi apabila sanggup membiarkan mayat ibunya mereput di atas sofa di ruang tamu rumahnya selama beberapa bulan.

Polis berkata, Michael Eugene Sticken (gambar), 60, dipercayai enggan melaporkan kematian ibunya, Joyce Willis, 81, kerana mahu terus menikmati wang bantuan sosial wanita itu.

“Joyce dipercayai sudah meninggal dunia sejak Januari lalu selepas Sticken beberapa kali tidak membenarkan saudaranya melawat wanita berkenaan.

“Sticken yang tinggal bersama ibunya dikesan mengeluarkan wang bantuan sosial wanita itu pada setiap bulan yang berjumlah AS$1,400 (RM5,300),” katanya.

Bagaimanapun, aktiviti lelaki itu terbongkar baru-baru ini selepas pegawai kebajikan datang ke rumah mereka untuk melawat Joyce.

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI