sokong IS bertentangan dengan kehendak islam...rembat duit zakat umat islam dan tolak hudud di bolehkan dalam islam....ya jamil khir...!!!

Sokong ideologi IS tetap bertentangan dengan ajaran Islam




pejuang jihad negara islam  di tuduh sesat oleh perompak duit zakat  umat islam malaysia

KUALA LUMPUR - Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom menegaskan apa jua pertubuhan yang menyokong perjuangan dan ideologi kumpulan pejuang Negara Islam (IS) tetap bertentangan dengan ajaran Islam.

Beliau menarik perhatian bahawa perkara berkenaan adalah selaras keputusan Majlis Fatwa Kebangsaan pada Oktober lalu.

“Mereka telah putuskan bahawa kita bukan hanya menyebut pasal nama sahaja, sebab dahulu pun ia bermula dengan ISIS (Islamic State of Syria and Iraq), tetapi tukar kepada Islamic State of Syria dan Islamic State of Iraq bila masing-masing ada ketua sendiri.

“Jadi, kalau nama apa sekali diguna pakai, kalau tidak memenuhi kriteria pertahankan agama, negara dan juga kedaulatan, maka mereka tidak termasuk dalam bab berkaitan jihad,” katanya kepada sidang akhbar selepas merasmikan Seminar Waqaf Antarabangsa 2014 di sini, hari ini.

Muzakarah Majlis Fatwa Kebangsaan berpandangan seruan jihad atau mati syahid yang dipegang IS adalah bercanggah dengan Islam dan boleh membawa kepada kekufuran berikutan ideologi kumpulan itu yang berpaksikan keganasan, bersifat militan dan sikap mereka yang mengkafirkan orang yang tidak sehaluan selain turut menghalalkan darah sesama umat Islam. - Bernama



## jamil khir ...jamil khir...ko dan majlis fatwa  lansung  tak boleh pakai  dah la..tolak hudud dan amalkan serta  biarkan   mazhab  sesat bomoh maharaja  tikar terbang ibrahim mat zin berkembang tanpa ada apa apa tindakan .ko nak halang  umat islam  pergi berjihad  dengan kumpulan  pejuang negara islam...rentikan lah...



melalak  setelah di tekan kata ajaran sesat  yang di bawa oleh bomoh di raja umno ibrahim mat zin...tapi sampai la nie  bomoh sesat masih di biarkan menyesatkan orang lain...majlis fatwa mana ..?..tak der tindakan..? goyang teloq dalam seluaq ka...?


Aksi Raja Bomoh "Haram"


jabatan agama ko pun dah sesat...malah ko mengkafirkan orang menyertai IS...tak ada beza dengan pengamal ajaran sesat yang lain .



errr...TOLAK HUDUD TIDAK BERCANGGAH DENGAN ISLAM KE..?










yang mana satu betul...memang sifat munafikun yang ada pada UMNO...dah jelas UMNO mengamalkan ajaran sesat dengan menolak hudud...err jamil khir  dan majlis fatwa ...tak nak bagi fatwa ke..? termasuk yang di bawah ini...




isu salah guna wang zakat  jamil khir terkedu...

About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI