satu lagi fitnah jahat terhadap pejuang jihad negara islam (ISIS )





antara gambar gambar yang kununnya  di lakukan oleh pejuang islam (ISIS).Boleh di lakon dan di buat di di tempat lain


SYRIA – Ia merupakan satu lagi pendedahan  fitnah jahat yang  kununnya  begitu mengejutkan.

Ini  kununnya berlaku di bandar Raqqa yang terletak di Syria. Ia merupakan sebuah bandar yang kini dikuasai oleh kumpulan pejuang negara islam  ISIS.

Rakaman pendedahan berkenaan kununnya  telah dijalankan sejak berbulan-bulan lalu selepas Raqqa di tuduh di tadbir secara tidak bertamadun oleh ISIS iaitu sebuah kumpulan yang  sering di tuduh oleh pelbagai negara  yang anti islam sebagai  bertopengkan Islam dan langsung tidak menggambarkan ajaran sebenar Islam.

Mayat-mayat yang bergelimpangan di jalan raya itu  kununnya dibiarkan begitu sahaja. Ada mayat yang masih diikat di pagar dan ada yang kepala mangsa diletakkan di antara kaki mereka

Kununnya ia dipercayai mayat anggota tentera di bawah rejim Bashar Assad dan ia diletakkan di situ sebagai tanda peringatan.

Video yang  kununnya dirakam pada bulan Julai lalu juga menunjukkan anggota ISIS mengawal jalan tersebut.

Sementara orang awam yang melalui pemandangan menakutkan itu langsung tidak mengendahkannya,

Entah betul entahkan tidak...setakat video dan gambar ramai pakar tukang  edit menggunakan teknologi yang canggih Malah gambar gambar berkenaan boleh di lakon dan di buat  di tempat lain.

Bab menghina islam no satu .Menuduh orang lain buat kejahatan dan kezaliman tanpa memanggil membela diri atas tuduhan tersebut pun satu hal juga .Jadi tak perlulah kita hairan dengan tuduhan tuduhan liar sebegini .Ada yang di tokok tambah untuk mnyedapkan jalan cerita supaya melariskan berita  dan dapat  menakutkan orang lain akan kezaliman  agama islam itu sendiri

Tetapi malangnya jika kezaliman  di lakukan  oleh pihak imperialisma amerika  dan  yahudi terhadap rakyat palestine di gaza  sampai ada  yang di bom hidup hidup tak pula hiruk pikuk  seluruh dunia hanya sekadar  simpati ala kadar kalau ada.

Sekadar pandangan...kalau seseorang itu di tangkap  dan di buktikan memang sah  kerana menghianat dan jadi ejen  kerajaan penzalim ,ejen  amerika  dan yahudi  memang   wajar di hukum pancung kepalanya jika dia enggan bertaubat .




About Unknown

GERAKAN HARAPAN BARU..PAKATAN HARAPAN RAKYAT...PUTRAJAYA DI TUJU..ISLAM DI SANJUNG...PAS FOR NOTHING..ISIL IMPIAN KU...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Catat Ulasan

SEGALA KOMEN KOMEN DARI AKTIVITI DI SINI ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN ITU SENDIRI DAN KOMEN KOMEN DARI ADMIN HANYALAH BERBENTUK CADANGAN DAN BUKAN HASUTAN....ADA OTAK FIKIR FIKIRKANLAH ATAS PERTIMBANGAN DIRI SENDIRI